Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kommer ikke nye Z4 med tåkelys i noen av motorvariantene?

Forøvrig en lekkr bil som står høyt oppe på min ønskeliste. :)

Om den kommer i råneversjon? :wink:

Er jo ikke akkurat en biltype som brukes særlig mye i vær som tilsier bruk av tåkelys foran, så er jo egentlig ingen grunn til at den skal ha det.

Gleder meg til å se den live, tror jeg vil like den enda bedre da!

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Om den kommer i råneversjon? :wink:

Er jo ikke akkurat en biltype som brukes særlig mye i vær som tilsier bruk av tåkelys foran, så er jo egentlig ingen grunn til at den skal ha det.

Gleder meg til å se den live, tror jeg vil like den enda bedre da!

Neinei, men alle andre BMW har det, utenom de med de største motorene av hver serie.

Skrevet
Kommer ikke nye Z4 med tåkelys i noen av motorvariantene?

Forøvrig en lekkr bil som står høyt oppe på min ønskeliste. :)

kommer ikke med tåkelys nei!! Det er litt dårlig...

Skrevet

Nye z4 er tøff, men alt for stor og tung. Ståltaket gjør også at bagasjerommet blir ubrukelig, og at bilen blir for høy bak.

Vi får håpe på en z2.

Skrevet
":3shtrex3]Nye z4 er tøff, men alt for stor og tung. Ståltaket gjør også at bagasjerommet blir ubrukelig, og at bilen blir for høy bak.

Vi får håpe på en z2.

hva??? Den veier en del det er jeg enig i. Men med tanke på presdasjonene så ligger den ikke mye bak den "gamle".

2,5i manuell 177 hk har 0-100 på 7,1

2,5si manuell 218 hk har 0-100 på 6,5

2,3i manuell har 204 hk og 6,6 til 100. Chassiet skal være 25% mer stivt en det gamle.

Plassen bak er helt grei den. Du har plass til ski, eventuelt 2 golfbagger med taket oppe. 1 med taket nede og du skal kunne få med deg den største samsonite rulle kofferten!!

Men samtidig så er den nok mer en cruiser en det en eventueltt z2 blir!

Skrevet

Er "norgespremiere" (yeah right...) på Z4 på bilmessa i Arendal på lørdag. Blir gøy å se! :D

Skrevet
Veldig tøff den nye Z4'n 8)

Så to (blåe?) bli lesset av en transport bil utenfor Stenshagen Skøyen idag. Så veldig bra ut i forbi farten også :lol:

stemmer det var to deep sea blue 23 som ble lesset av der i morges. begge med beige interiør. Skal leveres ut til kunde på lørdag og så skal vi ha en inne i utstillingen sort med sort. Står en bil igjen på havna i tyskland, den rakk ikke båten. Snufs...

Skrevet

Vekt har jo litt å si på handlingen.

Men jeg skal ikke si noe før den eventuelt er prøvekjørt.

Den ser jo lekker ut, men bagasjeplassen med taket nede må da være mye mindre enn i z4'n?

Den ser jo lekker ut da :)

Er det noen mulighet for å se den i butikk fremover? Var vel "visning" på lørdag, men da har jeg ikke mulighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...