Gå til innhold

broom! klokka 2030 tv2

Share

Anbefalte innlegg

Synes det er greit med litt harde fakta om bilene, men synes de kunne tatt for seg litt mer grundig gjennomgåing av hver bil isteden for å bare rase gjennom alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hiver meg på syte-bølgen her. Hadde faktisk et lite håp om at Broom kunne bli bedre enn Autofil. Men der ble jeg skuffet gitt... :(

Jan Erik lager underholdningsprogram - ikke bilprogram! Å se en bil rulle på en landevei i 50km/t er mens han ramser opp kjedelige fakta, teller antall koppholdere og koseprater om familiereiser osv, er dørgende kjedelig! Håper de har gitt seg med de prosjektene også, type båtbygging osv.

Og når det _endelig_ kommer en grombil, så er de somregel lynraske til å dekke over motorlyden med den idiotiske musikken sin. Faktisk er de beste programmene de hvor M3/5/6 er med!

Forstår at de ikke kan kopiere TopGear, men hallo, til og med AutoMotorSport Sverige lager bedre TV enn Jan Erik & Co..!

PS! Autofil hadde jo noen gode og morsomme sendinger slik som Islandturen og testing av tanks :D det skal de ha. Og det hendte jo avogtil at noe motorklang slapp igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke Broom, men jeg hadde en følelse av at det ville bli det samme som Autofil. Klarer ikke latteren på den mannen, og han er ikke i nærheten av å være like engasjerende som folkene bak Top Gear. Men Top Gear har ett helt annet budsjett enn Broom vil noen gang ha, dog det er ikke pengene det går på, men innholdet.

Faktaoppramsingen er som å gå til Elkjøp og spørre om hjelp, folkene som jobber der, har nærmest bare lest hyllelappen :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å få med meg han kokken... Må si jeg er lei Jan Erik Larsen, kjedelig måte å formulere seg på... mye unødvendige og kjedelige ord og beskrivelser. Slitsom og uinteressant type.

Og filmingen er helt standard videofilming slik det alltid har vært, de prøver ikke på noe filmatisk og stillig, noe som er viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Autofil og Broom er at det bare vare i 25 min. Top Gear varer i 1 time.

Hadde Broom også fått 1 time så kunne testene vært mye bedre.. At de tar etter med å putte "kjendiser" i en bil og sender de rundt en bane er jo bare morro..

Å sammenligne Broom(Autofil) med TopGear blir litt overkill spør du meg. Ikke rart dere blir skuffet da. TopGear har jo et ganske mye større budskjett og spillerom en de har i lille norge, ikke glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Top Gear..

Ryktene går om at den nye sesongen får en betydelig lavere underholdningsverdi grunnet massive nedskjæringer i budsjetter :(

De klarer nok å vri det til noe positivt. Genial den gjengen der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Autofil og Broom er at det bare vare i 25 min. Top Gear varer i 1 time.

Hadde Broom også fått 1 time så kunne testene vært mye bedre.. At de tar etter med å putte "kjendiser" i en bil og sender de rundt en bane er jo bare morro..

Å sammenligne Broom(Autofil) med TopGear blir litt overkill spør du meg. Ikke rart dere blir skuffet da. TopGear har jo et ganske mye større budskjett og spillerom en de har i lille norge, ikke glem det.

Samme kan sies om femte gir og, det er jo over før det har begynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke se på denne dritten, hvorfor.

Vel, pga en stk skallet liten gladkristen fjott med en latter som en som går på syre!

Jeg taklet ikke Autofil, så dette blir omtrent som det samme, bare verre!

De kommer sikkert til å teste snøskutere, båter, tankser og annet idiotisk smørje i dette programmet også.

:?

Dessuten er det så lite faktabasert, bare fjas, å en Kia, fantastisk, han bare skryter av alle bilene han tester, som om det skulle være at han får betalt for det?!?

:roll:

Nei, da tar jeg heller til takke med svenske bilprogrammer, evt Fifth gear, top gear.

De har også i det minste litt personlighet.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen er sikkert flink i jobben sin, men jeg syns det er synd at TV2 er så fantasiløse at de velger ham til et konsept som liksom er nytt. Det hadde gjort seg utrolig godt med en ny programleder. Kanskje man hadde fått en litt annen vri på ting, og ikke minst fanget opp de som Autofil ikke klarte fange opp - jeg har inntrykk av at dette programmet fenger akkurat de samme som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen er sikkert flink i jobben sin, men jeg syns det er synd at TV2 er så fantasiløse at de velger ham til et konsept som liksom er nytt. Det hadde gjort seg utrolig godt med en ny programleder. Kanskje man hadde fått en litt annen vri på ting, og ikke minst fanget opp de som Autofil ikke klarte fange opp - jeg har inntrykk av at dette programmet fenger akkurat de samme som før.

Veldig godt poeng Gunnar.

Føler vel Autofil fenger de bil interreserte like mye som kvaliteten SE&HØR spyr ut.

Altså lettskummet bil program, for de egentlig ikke fullt så entusiastiske.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...