turbuss Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 BMW-forhandlerne oppnådde en tilfredshet hos kundene på 84,3 poeng av maksimalt 100, og ifølge BI er dette det beste resultat som er oppnådd i de over ti årene som Kundebarometeret har målt tilfredshet og lojalitet blant forbrukere av varer og tjenester. Disse forhandlerne oppnådde niende plass på Kundebarometeret i 2008. På de neste plassene kom Toyota og Skoda. Toyota-forhandlerne kom i fjor på plass tre, men har vunnet kundetilfredsprisen hele seks ganger tidligere. På plass tre kom Skoda, som i fjor ble nummer to. http://www.abcnyheter.no/node/88268 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Det som forundrer meg er at vinmonopolet er helt nede på 7. plass =p Uansett, klart bmw er best^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hehe. Moro dette. Radio Norge var innom jobben for å intervje oss. Jeg var litt ofr stressa og kunden min ville ikke være på radioen. Derfor intervjuet de en kollega av meg. For de som er intressert så er det bare å høre på 103,9 klokken 18 i dag. Varer faktisk i nesten 1 time sa de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Knallmoro! Jeg føyer meg også i rekken over fornøyde kunder hos forskjellige norske BMW forhandlere, hvor jeg spesielt må rette stor oppmerksomhet om Stenshagen Oslo og Lillestrøm, Bavaria Autozentrum Økern, samt Strandveien Auto Trondheim. Servicenivået til disse forhandlerne er upåklagelige og står på for at du får det slik du vil ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hehe. Moro dette. Radio Norge var innom jobben for å intervje oss. Jeg var litt ofr stressa og kunden min ville ikke være på radioen. Derfor intervjuet de en kollega av meg. For de som er intressert så er det bare å høre på 103,9 klokken 18 i dag. Varer faktisk i nesten 1 time sa de. På Radio Norge akkurat NÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Da har de glemt å snakke med kundene til Jæger Sentrum i Bergen! De er helt utrolig dårlig på service på verkstedsavdelingen... Hadde ikke nølt med å gi de stryk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Faktisk velldig fornøyd med min lokale bmw forhandler, Brennes auto her i sarpsborg. Bruker dem til det meste av reservedeler, slitedeler og diverse små ting (klipps, skruer osv osv). De matcher gs på så og si alt av deler, så da er det veldig kurant Alltid veldig hjelpsomme og pratsomme, også får men delene dagen derpå om det må bestilles... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Er positivt dette, men det er nok ikke overalt de er like flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg har tilogode å få god service hos en bmw-merkeforhandler. Har jo stortsett vært innom med gamle biler så det kan jo hende det er litt av grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Da har de glemt å snakke med kundene til Jæger Sentrum i Bergen!De er helt utrolig dårlig på service på verkstedsavdelingen... Hadde ikke nølt med å gi de stryk Hva som har vært problemet? Hadde ikke fått topscore fra meg heller, men synes de er akseptable. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Har kun dårlige erfaringer med Jæger Sentrum. Dårlig kundebehandling, lang ventetid, treg behandling, lite serviceinnstilt personale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Oppsummering i vg: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=562676 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 det er vell litt sånn ting har blitt, viss du legger igjen 1mill i nyere biler en plass, så får du bedre service en han stakkaren som skal ha en klips til 3kr til sin gamle e36. Trur det bare er slik samfunnet har blitt. selv om det ikke burde vere det. Men er jo enkelte plasser der du fortsatt får gratis hjelp og kjempe service selv om du bare skal ha en klips til 3kr. Jeg liker sistnevnte best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg har vært utrolig fornøyd med servicen på Bavaria i Kristiansand. Der følte jeg meg som en viktig kunde selv om jeg kom i en sliten E36 og bare hadde noen spørsmål til verkstedmesteren. Har også vært i kontakt med Bavaria Stavanger i forbindelse med montering av tuningkit fra AC-S, og de var svært behjelpelige med anbefalinger og monteringshjelp over telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Har kun dårlige erfaringer med Jæger Sentrum.Dårlig kundebehandling, lang ventetid, treg behandling, lite serviceinnstilt personale... Hørest nesten ut som Bavaria i Molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå