Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svart sportskinn til E34 sedan med setevarme, stått i 95 mod 525 144`km. God stand! 9000,- Dørtrekk er ikke inkludert.

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sort delskinn til E36 Touring. Sportstoler m/ isofix bakseter. Slitt kant på passasjerstol. 7500,-

Skrevet

Sort skinn til E36 Sedan. Dette stammer fra en 3.2 M3 og ser meget bra ut. 11000,- Slik jeg forstod det skal dette være med dørsider også, men skal dobbeltsjekke det.

Skrevet

E39 M5 Sedan Nappa skinnseter (sort). Helt strøkne, som nye. El.justering, varme++

21.000,-

Skrevet

Har lagt om strategien for hvordan dette kommer til å gjøres.

På grunn av enormt mye henvendelser så er jeg nødt til å konsentrere meg om de som er mest seriøse.

Første kriterie er forskuddsbetaling. Dere kommer til å få vite hva setene egentlig koster fra leverandør/selger - og deretter vil jeg ta et engangsbeløp for å hente setene til dere. Fordeler for dere; setene blir billigere, og min fordel er at jeg slipper å binde opp kapitalen min i seter som jeg kanskje ikke får solgt. Med andre ord så blir jeg mer en transportør på akkurat de produktene her. Kan også levere etter avtale i store deler av landet.

Dette gir dere også muligheten til å finne seter selv på nett, så er det bare å ta kontakt å høre med meg hvor mye jeg skal ha for å ta de med til Norge.

Ris å ros og andre ideer blir tatt imot:)

Skrevet

Dette høres ut som et bra prosjekt :)

Er intresert i sort skinn til min e36 cabriolet. Helst vader eller sport, men kan også ta vanlig. Ta kontakt hvis du finner noe. Hvis du helst ser at jeg finner et interiør selv, kan du da henvise til noen nettsider?

Mvh

Skrevet

Jeg er meget intr i sort skinn til e39 sedan uten el-justering og varme

Må følge med dørtrekk.

Pris på både sport og comfort?

Skal handle når skatte pengene kommer.

Skrevet
Sort delskinn til E36 Touring. Sportstoler m/ isofix bakseter. Slitt kant på passasjerstol. 7500,-

Hvor slitt da? Bilde hadde vært fint.

Skrevet

klarer du og skaffe sportsseter/countur seter til e38 i beige skinn? hva vil noe sånn koste?

eventuellt e39 sportseter i beigeskinn, elektisk

vet du om det finns alu interiørlister til e38?

skal til en 94 e38.

Skrevet

Ser du skriver at tilgangen er veldig god til E30 cab. Cabintr passer vel rett i 2 dørs? Legg ut bilder av det cabintr du kan få tak i.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...