m-blå Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Fin bil:) Gratulerer så mye. Velkommen i E53 gjengen:) Takker for den. Nydelig bil du har runstra. Ett spørsmål til deg... Tror jeg leste en plass at du hadde spacer på 19"...Hvilken størrelse spacer brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Se her ja, gratulerer så mye med herlig bil. Ang lakkering helt ned er jeg forøvrig helt enig med deg. Dersom det er noe du skal lakkere er det 4,8iS styling og ikke noe annet. Felgene er kledelige til bilen, men noen 20" hadde virkelig gjort seg.. Tror vi er ganske enige...20" kler bilen (de originale fra 4,6is). Men jeg er redd for sporing og vil i grunnen ikke bytte ut da det er nye Michelin Diamaris 4¤4 på bilen. Meget bra dekk på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Gratulerer med veldig tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Gratulerer med rå bil Ser du har sportspakken som er et must Hva slags eksosanlegg har du bestilt? Min far kjøpte Supersprint til sin 3.0d, og jeg kan si såpass at det ble meget lekkert kombinert med litt mer snerrende lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Fin bil:) Gratulerer så mye. Velkommen i E53 gjengen:) Takker for den. Nydelig bil du har runstra. Ett spørsmål til deg... Tror jeg leste en plass at du hadde spacer på 19"...Hvilken størrelse spacer brukte du? ------------ Jeg har H&R 30 mm bak og 18mm foran. Disse er ikke montert på bildene. Fyller helt ut slik den er nå, kan poste bilder når jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Gratulerer med råtøff X5! Rett farge, og utstyr ser det ut som, regga her er den også. Faktisk så har jeg og fatter prøvekjørt nettopp denne bilen mener jeg, fantastisk doning. Overrasket over hvor sprek den var husker jeg. Den gang var det Bilsalongen i Skien som skulle selge den. Litt interresant valg etter å ha hatt E61 530Dat. Så jeg er veldig spent på inntrykkene du sitter med etter å ha kjørt begge disse bilene. Mht komfort, kjøremessig, ytelse, kvalitetsfølelse og annet. I teorien er jo E53 en eldre bil, men som i mine øyne "står" mer ut enn E61, og mht pris så holder disse seg meget godt! Håper og tror du blir fornøyd! Denne tråden skal jeg følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Gratulerer med rå bil Ser du har sportspakken som er et must Hva slags eksosanlegg har du bestilt? Min far kjøpte Supersprint til sin 3.0d, og jeg kan si såpass at det ble meget lekkert kombinert med litt mer snerrende lyd Takker. Er ikke komplett eksos, kun org. endestykker fra 4,8is. Fin bil:) Gratulerer så mye. Velkommen i E53 gjengen:) Takker for den. Nydelig bil du har runstra. Ett spørsmål til deg... Tror jeg leste en plass at du hadde spacer på 19"...Hvilken størrelse spacer brukte du? ------------ Jeg har H&R 30 mm bak og 18mm foran. Disse er ikke montert på bildene. Fyller helt ut slik den er nå, kan poste bilder når jeg får tid. Takker for svar. Tror nok jeg nøyer meg med 20 mm. bak jeg. Opplever du noe sporing eller noe som helst forandring etter montering av spacere? Gratulerer med råtøff X5!Rett farge, og utstyr ser det ut som, regga her er den også. Faktisk så har jeg og fatter prøvekjørt nettopp denne bilen mener jeg, fantastisk doning. Overrasket over hvor sprek den var husker jeg. Den gang var det Bilsalongen i Skien som skulle selge den. Litt interresant valg etter å ha hatt E61 530Dat. Så jeg er veldig spent på inntrykkene du sitter med etter å ha kjørt begge disse bilene. Mht komfort, kjøremessig, ytelse, kvalitetsfølelse og annet. I teorien er jo E53 en eldre bil, men som i mine øyne "står" mer ut enn E61, og mht pris så holder disse seg meget godt! Håper og tror du blir fornøyd! Denne tråden skal jeg følge med på! Stemmer nok at det er den. Forrige eier denne kjøpte denne bilen av bilsalongen i 2006 sa han. Bilen er solgt ny i norge, noe som jeg ser på som fordel da 5 års reklamasjonsretten gjelder. Bilen er førstegangsregistrert i oktober 2004. Bilen skal sømfares godt før den går ut. Synes faktisk denne er bedre "sammenskrudd" enn E61 en. Mindre knirk og mer kvalitetsfølelse på interiøret. Trodde denne skulle virke sløv i forhold til E61, men det gjør den ikke på grunn av annen utveksling på den nydelige 6 trinns steptronickassen. E61 jeg hadde var en tidlig utgave av ny modell... denne er facelift. Har mye mer tro på en facelift utgave da de har forbedret og luket bort feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 ------------ Jeg har H&R 30 mm bak og 18mm foran. Disse er ikke montert på bildene. Fyller helt ut slik den er nå, kan poste bilder når jeg får tid. Takker for svar. Tror nok jeg nøyer meg med 20 mm. bak jeg. Opplever du noe sporing eller noe som helst forandring etter montering av spacere? ------------------------ Nei ingen sporing, merkelig nok. Ei eller andre negative symptomer utover betydelig bedre look. Jeg var skeptisk så dersom det hadde vært probl så hadde det blitt å ta de av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Meget fin bil.. Så ut som den var rimelig strøken inni også.. Jeg hadde som andre her vurdert å lakke den helt ned.. Jeg synes det gjør seg.. Tror ikke jeg hadde gått over til 20" med det første siden du har allerede fine felger med gode dekk.. Jeg har 30mm spacere bake på 18" felger.. De fyller nesten helt ut og bilen ser masse bedre ut med de montert.. Den blir mer "beast".. De 30mm H&R spacerene er sikkert til salgs snart.. Jeg driver å lukter på noen 20" 214 style felger med stag oppsett 275 fremme og 315 bake.. Jeg tror fristelsen blir for stor.. En kompis av meg har 275 på alle dekkene og merker lite sporing med de. .Det er vel i hovedsak fremhjulene som gir sporing.? Men igjen.. Flott bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Har i dag hatt bilen inne til full sjekk. De fant ingenting heldigvis... oppheng, luftbelger, bremser osv. var i bra stand, noe som bekrefter det inntrykket jeg selv hadde etter og ha kjørt på dårlig vei og lyttet etter ulyder som heldigvis var fraværende. Eneste de fant var litt antydning til rust i en fals under panseret (noe jeg håpet på de ville finne). Så da får jeg nytt panser og blir kvitt det som var av steinsprut. Meget fin bil..Så ut som den var rimelig strøken inni også.. Jeg hadde som andre her vurdert å lakke den helt ned.. Jeg synes det gjør seg.. Tror ikke jeg hadde gått over til 20" med det første siden du har allerede fine felger med gode dekk.. Jeg har 30mm spacere bake på 18" felger.. De fyller nesten helt ut og bilen ser masse bedre ut med de montert.. Den blir mer "beast".. De 30mm H&R spacerene er sikkert til salgs snart.. Jeg driver å lukter på noen 20" 214 style felger med stag oppsett 275 fremme og 315 bake.. Jeg tror fristelsen blir for stor.. En kompis av meg har 275 på alle dekkene og merker lite sporing med de. .Det er vel i hovedsak fremhjulene som gir sporing.? Men igjen.. Flott bil!! Bilen er meget fin ja, ingen slitasje på ratt eller setet som jeg har sett på flere jeg kikket på før jeg kjøpte denne. Jeg har kjøpt 20 mm. spacer til og ha bak, synes det holder. Jeg har bestemt for og ikke lakke helt ned....skal jeg gjøre noe blir det styling fra 4,8 is bak og framme som blir lakkert. Men det får jeg tenke på senere. I dag har jeg fått velourmatter og endestusser til eksos kommer på i neste uke. (fra 4,8 is) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 se der ja.. rekna med du hadde laget en tråd om bilen, men fant den ikke med en gang meget pen bil! virkelig shiny da jeg traff deg på Fina blir bra med IS eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 se der ja.. rekna med du hadde laget en tråd om bilen, men fant den ikke med en gang meget pen bil! virkelig shiny da jeg traff deg på Fina blir bra med IS eksosen Er fornøyd med X5 en ja Jeg hilste på deg(kjent fjes vet du) men klarte ikke og koble der og da hvor jeg hadde deg fra, now i know.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hehehe... kjenner til den du tror vi hadde "gamle" bilen din inne på jobben her i forje uke, med Laastad skiltplater (?) var hvertfall lik med de 5 eika felgene på. (eller har du solgt felgene lokalt kanskje?) lurer på om det var dagen før du var innom med X5`en. det var først da det gikk opp for meg at du måtte ha bytta bil Ps.. utroooolig liten avatar du har laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 du må vel toppe interiøret ditt med denne pakken? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116497&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RK Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Originale felgene jeg har er 9 og 10 X 19"med 255 og 285. Er ikke det "fy fy"? Skal man ikke ha lik dekkdimensjon foran og bak når det er 4x4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå