Gunnar Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 10 STORE for takspoileren!! Forstår jeg ingenting av da den koster 3600kr. hos BMW og da kommer den ferdig lakkert, klar for montering. Var innom BMW en tur og Kåre hos Morris fant selvfølgelig utav det som vanlig. Det var riktig at det var en takspoiler som kostet 10 laken, men den var av karbonfiber. Den jeg egentlig skulle ha ville han ha 3300,- for, ferdig lakkert, minus rabatt. Dessverre fant vi ikke ut hva "schwarz uni" betydde, for vår bil er schwarz II... Takk for hjelpen. 1eren ser mye freshere ut med takspoileren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Gratulerer! Har akkurat handlet samme "konebil" selv. Vår er reg. sent 07, men er en MY08. Takk og gratulerer selv. Morsomme biler og kjøre Min er faktisk registrert desember 07, men produsert 29.08.07, mangler altså to dager på 08 mod. Betyr ingenting da den er facelift Egentlig så var tanken og kjøpe en 05mod. 116i, men ting ballet på seg da prisen holder seg ganske bra på disse bilene. Var mest lysten på en med M-pakke men siden det er konebil og dårlig hyttevei og ta hensyn til kunne vi ikke ha sportsunderstell. Det som vippet meg mot akkurat denne, var prisen, at det var facelift med den nye motoren og at jeg fikk 2 års bruktbilgaranti. Eneste jeg savner er sportseter, men bilen blir omtrent bare brukt til småkjøring og mye inn og ut av setet så det ble ett kompromi. Sportsratt, klima og PDC er på plass. Kan tro kona er fornøyd....fikk seg også ett kaffekrus med bilde av 1 serie på. Dette var et flott skue M-blå. Veldig rette biler i mine øyne. Har omtrent de samme ambisjonene etterhvert. Ville tro 118 facelift er noe av det mest snusfornuftige man kan kjøpe av BMW, holder seg meget godt i pris og er fornuftig mht suppa, men samtidig sprek nok i massevis. Ville vel også vurdert en stor port på garasjen. Takker....føler og vi har gjort det fornuftig, selv om det var mye penger. Med det jeg betalte hos forhandler og ned til en 05 mod. 116i med 60-70tkm. på telleren også hos forhandler, var prisforskjellen under 40000kr. Det synes jeg det var verdt da jeg får nesten 3 år nyere bil, facelift, sprekere og mer sparsom motor, samt kjørt 40-50 tkm. mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Fine biler! Men du mangler skikkelige hjul på X5´en da.. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=153090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Dessverre fant vi ikke ut hva "schwarz uni" betydde, for vår bil er schwarz II...Takk for hjelpen. 1eren ser mye freshere ut med takspoileren! Uni er tyskernes ord for "normal lakk" - Schwarz Uni er det samme som Schwarz II Og nydelige biler forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Fine biler! Men du mangler skikkelige hjul på X5´en da.. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=153090 Er nydelig den bilen din og rå hjul! . Selvfølgelig kunne jeg og for utseendet sin skyld tenkt meg større hjul, men nå er det nå sånt at ofte er ikke det fineste det mest praktiske. Grunnen til at jeg kjøpte denne bilen var nettopp pga. bakkeklaring og mulighet til og ta seg frem på dårlig vei og den muligheten mister man når man bare har en runde "taperull" som gummi rundt felgen. Jeg har selv hatt flere biler med store felger og lite gummi, men etter flere "felghavari" pga. norges utsøkte veier(spesielt over Haukelifjell), har jeg bare måttet bite i det sure eplet og heller moderere med litt med størrelsen på felg. Vi har og 1,5km. med dårlig grusveg "kalt berg og dalbanen av folk" ut til hytta. Med de felgene måtte du nok parkert og brukt beina den veien. Ikke misforstå meg...er bare rå den bilen din! Men jeg må dessverre tenke praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Ett par nyere bilder. Eneste som er nytt på bilen nå siden sist, er ny frontrute pga. steinsprut. Fikk da satt inn "clima-komfort rute", som ser mørk ut i overskyet vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Syns egentlig disse bilene er pene slik dem er! Eneste jeg syns gjør seg mye er: - Lakkere helt ned - LED baklykter - Aluringer i instrument. Enig med deg med tanke på hjul, kjører 19" på E60'en. Skulle helst hatt 18" men, det funker greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Skal du selge? Hva vurderer du å kjøpe igjen evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Skal du selge? Hva vurderer du å kjøpe igjen evt? Har lagt den ut for salg ja. Hva jeg skal ha igjen vet jeg ikke helt enda, bare at det skal trekke på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå