StigJ Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Jeg er fornøyd med salget. Vet ikke hva jeg skal ha. enten firmabil eller noe ordentlig moro.... tar det som det kommer. Hva blir den nye bilen din? Alt for mye gøy der ute man kunne tenkt seg. Jeg holder det litt for meg selv enda siden det ikke er helt banket enda. Ønsker litt mer bilder og info om bilen før jeg handler. Men kan si den har to dører, større motor enn en E46 318i og tak Og så ser man ikke et dusin av de hver halvtime heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 ahj: Takker! Lukter vi z3 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Jeg stemmer for noe skikkelig morro fremfor firmabil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 ahj: Takker! Lukter vi z3 coupe? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 stratos: Jeg satser på at det blir noe moro. bil er jo noe av det morsomste jeg vet. Madammen sa at det var en av de siste gangen jeg kunne ha noe upraktisk og moro. gikk akkurat glipp an noe, men sånn er det når man ikke er rask nok. Bare min egen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 stratos: Jeg satser på at det blir noe moro. bil er jo noe av det morsomste jeg vet. Madammen sa at det var en av de siste gangen jeg kunne ha noe upraktisk og moro. gikk akkurat glipp an noe, men sånn er det når man ikke er rask nok. Bare min egen feil. Hun sa bare EN av de siste gangene du kunne ha noe upraktisk. Har du funnet ut hva det nye skal være? Hva med 335i/ix E90/E91. Morsom, praktisk og kjempe tøff med M pakka. Bare et forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå