Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge bilen min, en 1993 mod 325i

Er det for mye å be om 85000 for en slik bil nå i disse tider.

Har ikke helt greie på hva jeg skal selge den for, for den er i ypperlig stand og fin i lakken. km standen er 200k

bilen ligger på autodb, møre og romsdal, ålesund.

Skrevet

Coupe? Det spørs helt egentlig. Jeg ville aldri betalt 85 000 for en så gammel bil, men er godt mulig det er noen der ute som vil det. E36 i god stand blir bare mer og mer sjelden.

Skrevet

Er ikke disse bilene verdt mer?? en kompis av meg solgte i vinter sin e36 318 96- modell som hadde gått over 150 k til 55 000 elns.

Skrevet
Er ikke disse bilene verdt mer?? en kompis av meg solgte i vinter sin e36 318 96- modell som hadde gått over 150 k til 55 000 elns.

Vel det er jo da snakk om en bil som er 3 år nyere, nå vet ikke jeg med 3 serien når den fikk facelift, men mulig det spiller inn, Coupe versjon har også en del å si.

Personlig synes jeg at E36 karosseriet er noe av det styggeste BMW har laget, untatt Coupe utgaven eller så synes jeg nesten man må ha M// på bilen.

Skrevet

Denne synes no eg såg ganske feit ut:)..må gå ann og få litt for den der vel om den er i god stand? visst du vil selge billig er det bare og gi en lyd..hehe:D

Skrevet

Da fikk han igjen bra isåfall ;)

Din bil har heller ikke airbag hos passasjerer, eller noe av facelift fordelene som kameraten din sin har, som bedre støydemping etc.

Jeg vil anslå verdien på din bil til ca 55-60k. Mulig du klarer å tyne ut mer av en kjøper, men jeg vil ikke påstå den er verdt det fordi ;) E36 4-dørs har stupt i verdi bare siste året.

Skrevet

Vel det er jo da snakk om en bil som er 3 år nyere, nå vet ikke jeg med 3 serien når den fikk facelift, men mulig det spiller inn, Coupe versjon har også en del å si.

Personlig synes jeg at E36 karosseriet er noe av det styggeste BMW har laget, untatt Coupe utgaven eller så synes jeg nesten man må ha M// på bilen.

p

personlig synnes jeg E39 er den styggeste karosseriet noen gang BMW har laget.. men det er smak og behag da :D

Skrevet

personlig synnes jeg E39 er den styggeste karosseriet noen gang BMW har laget.. men det er smak og behag da :D

Det må det være iom. at de fleste mener at akkurat E39 er en av de flotteste ordinære modellene BMW har bygget.

Skrevet

Jeg synes helt klart e39 er finere enn e36, men nå er det vel ikke det tråden handler om..

Synes 50-60.000,- høres litt mer riktig ut. Men det kommer sikkert en å kjøper den for 85k til slutt hvis du gidder å la den ligge ute for salg en stund :)

Skrevet

Jeg vil anslå verdien på din bil til ca 55-60k. Mulig du klarer å tyne ut mer av en kjøper, men jeg vil ikke påstå den er verdt det fordi ;) E36 4-dørs har stupt i verdi bare siste året.

Regner med det er noe du ville betale mexos, men jeg er sikker på at han får myye mer enn det.

Til eieren: Bilen ser bra ut på bilde, jeg møtte deg på statoil en gang, kansje du husker det. men bilen såg grei ut den.

Tar du en NAF test og alt viser seg bra så regner jeg med at du kan få minst 75000 for den.

Å kjøpe en original 325 må man ut me minst 60k sikkert, og da kommer mtech, lakkeringa, felger og masse annet i tillegg. prisen er da fort 100k, så det er egentlig mye billigere å kjøpe en ferdi styla bil.

Og det med NAF test er faktisk veldig viktig hvis du er så sikker på at bilen er i ypperlig stand, for at da kommer bilen til å bli solgt fort også og folk er usikre på sånne bila som har vært ungdomskjørt osv.

Skrevet

Prisen på pene motorsterke E36'er har vel steget snarere enn sunket de siste årene.

Jeg er forøvrig enig i at man får mye mere for pengene om man kjøper E39.

Man får vel ganske pene 523'er til rundt 85.000

Jeg solgte forøvrig en Strøken 325i 1991 for 2 år siden for 58.000.

v0hwmed2augyiaokbiof.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...