Jimxd Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Du får så fine bilder at det er helt vilt photowerkz, du inspirerer meg virkelig til å holde på med fotografering! Noe du har gjort også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Takker alle sammen. Kjempehyggelig med sånne tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Tror ikke jeg har ord! Helt rå bilder fra gatebil!! Jeg hadde betalt en god del for noen tilsvarende bilder av sykkelen min altså! Det som er mest imponerende er hvordan tingene i bakgrunnen og andre "forstyrrende" elementer ser så utrolig bra ut og bare bidrar til at motivet blir enda bedre! f.eks: når jeg og sikkert andre amatører skal komponere et bilde så prøver jeg å ikke ha andre biler med på bildet, ikke ha rot etc med på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Da er alle bildene fra gatebil lastet opp, så de som vil se dem kan ta en titt her: http://www.mariusaasheim.net/eventgatebil.html Du er helt sick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Takker takker Var ute i dag tidlig å tok noen bilder av bobla til broder'n.. Kommer flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Skikkelig fæle felger på bobla:S, men bildene er veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Felgene var kule, men er litt enig med han over, de passa ikke helt til bilen Men som alle andre, du kan det med bilder ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Smaker er som baken osv osv Hyggelig at dere liker bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Kan ikke være helt enig med de over her. Felgene satt som et skudd. Bare kult å kjøre litt annerledes stil enn man er vant til. Bobla var dritkul!! Hvor store er hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Jeg tror felgene er 8 og/eller 8,5x19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 De passet perfekt inn i hjulbuen! Satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Som vanlig kjempefine bilder... Skal det være noe annet enn originale felger på en boble vil jeg mene at en oppsetning med Porsches Fuchsfelger eller 993 felger er det fineste... i tillegg til stålkantfelger, sidewallsdekk og mooncaps... Porsches Fuchsfelger sitter som et skudd på boble... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Her blir vel en av de siste, eller det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Sykt fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå