Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får inn 2 golfbagger i denne bilen og det tror jeg ikke går i den gamle.

men samtidig så benekter jeg ikke at taket tar plass.

jeg sendte madamen av gårde med en venninge på langhelg tur i går. (pass på i telemarksområdet) de hadde med seg en middels stor samsonite koffert og noen andre bagger. Det gikk fint og de kjøret av gårde med taket nede.

At du sendte din kjæreste avgårde med en splitter ny Z4 alene i en hel weekend står det respekt av. Jeg ville ha gjort det samme, men hvor mange andre her inne ville ha gjort det ?

Joda... jeg har merket meg at mannsjåvinismen til tider trives godt her inne... :x

hehe. sånn er det bare. Vi bestemte oss for å selge henne bil for noen mnd siden da vi regnet ut at det kostet henne 6000kr i mnd med parkering forsikring osv. Hun bruker den veldig sjelden og kna da heller ta taxi i verste fall og en del buss. 6000kr er mye buss og taxi. jeg sa at hun kunne låne bilen min mer også, da jeg kan låne fra jobben.

Hun svarte at det hadde jo vært bra og at hun kunne jo kjøpe en ny felg hvis hun kantkjørte den. hun sparte tross alt 6000 kr i mnd på å selge bilen!!!Jeg ble da litt stolt og litt flau over hvor bilgal jeg er blitt. (Om jeg tør å kjøpe en ny felg hvis hun kantkjørere den er ett annet spm.)

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg ville ha gjort det samme, men hvor mange andre her inne ville ha gjort det ?

Min samboer har prøvd Z3n. Hun flyttet den 2 meter mens jeg hørte etter en ulyd som senere viste seg å være en fjær som stod litt feil. Jeg er ikke noe glad i å låne bort bilen. Folk får synes hva de vil om det :)

Skrevet

Jeg får inn 4 fulle kasser(type høy) øl i bagasjerommet på min gamle type z4, og det med taket nede :o

min samboer låner z4'en titt og ofte, tar tom. svigermor med på tur i den.

Hun begynner dog å slite litt med inn\utstiging av bilen pga kul på magen.

Skrevet

Folk tror det er så dårlig plass bak i z4'en min, og blir overrasket når jeg drar opp den ene bagen etter den andre. Er ikke SÅ mye mindre plass enn i e46'en :)

Skrevet
Jeg får inn 4 fulle kasser(type høy) øl i bagasjerommet på min gamle type z4, og det med taket nede :o

min samboer låner z4'en titt og ofte, tar tom. svigermor med på tur i den.

Hun begynner dog å slite litt med inn\utstiging av bilen pga kul på magen.

er kul i magen grunn til finn.no ?

Skrevet

Du får inn 2 golfbagger i denne bilen og det tror jeg ikke går i den gamle.

men samtidig så benekter jeg ikke at taket tar plass.

jeg sendte madamen av gårde med en venninge på langhelg tur i går. (pass på i telemarksområdet) de hadde med seg en middels stor samsonite koffert og noen andre bagger. Det gikk fint og de kjøret av gårde med taket nede.

At du sendte din kjæreste avgårde med en splitter ny Z4 alene i en hel weekend står det respekt av. Jeg ville ha gjort det samme, men hvor mange andre her inne ville ha gjort det ?

Joda... jeg har merket meg at mannsjåvinismen til tider trives godt her inne... :x

Hadde gjort det samme jeg og - og gjør det veldig ofte, selv om det ikke er noen ny Z4, så er det ikke hyggelig å få kantkjørt 20-tommere, men madammen kjører så pent at det bekymrer meg ikke. Penere enn meg... For tiden er det madammen som bruker 7eren 90% av tiden.

Skrevet

Min erfaring er at fruen ofte behandler bilen bedre enn den karen som eier den om hun får låne den. Pluss at det gleder dem veldig når de får slik tillit :) Ting kan skje like fort uansett hvem som kjører :)

Nå skal det sies at første gangen jeg lånte bort e46'n til min daværende fru, så hoppet hun ned en rimelig bratt grøft i full brei og plantet bilen på ett jordet :? Men når hun da fikk låne bilen igjen dagen etterpå ble hun overlykkelig :)

Skrevet
Min erfaring er at fruen ofte behandler bilen bedre enn den karen som eier den om hun får låne den.

"Min erfaring er at fruen ofte behandler bilen bedre enn den karen som eier den om hun får låne den."

Dette er vel en helt avgjørende betingelse... eller tar jeg helt feil nå ?... :wink:

Skrevet
Min erfaring er at fruen ofte behandler bilen bedre enn den karen som eier den om hun får låne den.

"Min erfaring er at fruen ofte behandler bilen bedre enn den karen som eier den om hun får låne den."

Dette er vel en helt avgjørende betingelse... eller tar jeg helt feil nå ?... :wink:

he he har nok rett i det. Er ikke noe glad i og låne bort bilen min, må innrømme det, men det er i bunn og grunn bare en bil :)

Skrevet

Vi har to biler som vi eier sammen og kan ikke se noen grunn til å nekte henne å kjøre noen av bilene, uansett hvem av oss som måtte eie den, men kunne nok vært litt flinkere til å sette henne bak rattet når vi begge er på tur. - Men det har delvis en medisinsk forklaring for tiden da..

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...