Haug530D Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Visste ikke at det var noe sånnt engang jeg: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17671760 Ikke noe særlig pen bil, men litt tøft er det jo med sånne spesielle biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Har sett slike bmw,er tidligere.tror ikke det er mange av dem i Norge nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 For spesielt intereserte den ja, men litt morsom er den jo. Det eksemplaret så jo veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ser for meg at dørene blir fort ripete og møkkete øverst. Og bakpå ligner den nesten på ford mondeo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Bil for spesielt intreserte det der ja. SIkkert derfor det bare ble solgt 8000 av de. Gøy at BMW tør å ha det litt gøy av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Bak.. likner egentlig litt på compacten når det gjelder lykter.. Blanding av e30 og e36 det der.. :S hehe.. synes ikke den var så pen men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Utroooolig lite bil for pengenne vil jeg si, ikke særlig sprek, og definitivt ikke pen.. Men kult å ha noe ikke alle har, det er det, har bare sett 1 i levende live før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ikke den peneste kreasjonen fra BMW, nei. Men den er jo et samleobjekt. Jeg dumpet over 12-15 slike i nærheten av Arna for rundt 10 år siden. Alle sammen tyskregistrert, så det var tydeligvis en slags klubb som var ute på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Er spesielle og små tøffe biler dette; på sin måte. Går en rød Z1 her i Kr.Sund, artig liten sak. Ble litt overrasket over at det var M20 motor i den.. det viste jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Bilen har både girkasse, motor og forstilling fra E30 325i. Bakstillingen ble kalt Z-aksel og var laget spesielt for Z1. Alle karroseriplatene på bilen kan fjernes hvis du vil endre farge på din Z1 og BMW påstod at man kunne bytte hele karroseriet på 40 minutter Z i BMW's modellserie står faktisk for Zukunft (fremtid) lærte jeg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Helt klar en spesiell bil! Husker jeg så en for veldig lenge siden. Artige dører da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hehe qul vogn , er 5 i norge ,kostet ca 600 000 ny så det ble ikke solgt i norge . Bilen er laget i plast så den ruster ikke , folk kommer og spør om det er en bil som kommer . Og da må jeg svare at den har gått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 syns det der var en veldig god pris for en så sjelden bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå