///Magnus Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Denne tråden er en fortsettelse fra denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1221661#1221661 Ja, da var drømmen tatt et steg videre. Som mange sikkert har fått med seg, har jeg hatt en E46 M3 i litt over to år. Denne er nå byttet ut til fordel for, såvidt jeg vet, den eneste sorte M3 CSL i Norge. Starter denne tråden med noen bilder fra turen tilbake fra Vestlandet hvor jeg ga fra meg M3'n mot denne. Jeg kjørte en annen vei tilbake enn jeg brukte dit. Den gikk Voss - Gudvangen - Lærdal - Hemsedal - Gol - Oslo. Det ble en minneverdig tur i en fantastisk kjøremaskin. Særlig veien over Hemsedal-fjellet var helt sinnsyk. Hårnålsvinger, stigning, relativt godt dekke... Perfekt for en CSL. Jeg satt bokstavlig talt og lo for meg selv av kombiasjonen carboninnsug, herlige kjøreegenskaper, SMG, og mer enn nok drag. Jeg merker STOR forskjell fra vanlig M3. At jeg nå har SMG, kontra manuell på den forrige, har nok endel å si, men de er vikelig to forskjellige biler. CSL'en er utrolig mye mer spisset. Jeg var utrolig fornøyd med M3'n, men denne har så langt vist meg en annen dimensjon... De umiddelbare tingene som skal gjøres med bilen er: Originale CSL-felger er bestilt, original grill/nyrer er bestilt, nye typen skilt er bestilt. Den skal inn til diagnose/sjekk /m oljeservice på fredag. Jeg har allerede "vrengt" den innvendig - all dritt bort. Midtre del av setene er festet med borrelås, så har hatt ut disse og fått støvsuget under der, og selvfølgelig overalt ellers i bilen. Samt vasket grunndig overalt. Til helgen skal den taes grunndig utvendig m/ polering. Gleder meg..! Bildene som følger er av en skitten bil, tatt med mobil og vanlig kamera. På vei hjem fra Voss. Gudvangen Herlig kombinasjon; norsk natur og carbontak. Obligatorisk foto-spot - Lærdalstunellen. (Grusomt lang...) Her snudde jeg faktisk for å ta bilde av skiltet med samme navn som en kjent forumdeltager... Hemsedalfjellet - ikke lett å holde igjen... Hemsedal Måtte bare spyle av bilen ved Krøderen. Og jammen rakk jeg ikke en tur på Rudskogen på søndag også. Ingen kjøring dog. Vil få skiftet olje osv før jeg tyner altfor mye, dessuten var verken forsikring eller betaling skikkelig på plass, OG jeg var relativt trøtt etter nærmere 1000km kjøring på lørdag... To be continued... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulere med ny bil! Det ble til at du byttet med han som hadde CSL her på forumet før? Sykt fin og rå bil uansett! Ta godt vare på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Jeg syns din forrige M3 var nydelig, men denne her tar jo helt overhånd. Jeg syns imidlertid at du burde ha tatt over Hartge hjula, men til syvende og sist blir det vel mer enn bra nok med CSL-hjulene. Det skal bli spennende å se masse bilder og hva du kommer til å gjøre med denne bilen etterhvert som tiden går. Saltkjelen bildet var jo helrått, godt observert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Grattis! Veldig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer ja! Nydelig bil! Hehe, det bildet med nicket Saltkjelen var jo genialt! Ikke glem bilder etter utvendig vask og polering da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Som sagt, ser bra ut! Kan jeg spørre hvor mye du betaler i forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 jøss, grabba med oppgradering a! =) blir vel ikke mye råere enn detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Grattis!! Tok en close look på denne når eieren før han du kjøpte den av fortsatt hadde den. HELGROM bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer med BMWs råeste kjøremaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer med BMWs råeste kjøremaskin! +1 Skulle akkurat til å si det samme. Norges råeste kjøremaskin som er orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 >< jeg vil også ha CSL Gratulerer med verdens råeste bil! Hvordan var det å gå over til SMG? Aldri manuell igjen? =) PS: Få deg lexus baklykter så jeg kan bli litt mindre misunnelig =) eventuelt rieger styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 PS: Få deg lexus baklykter så jeg kan bli litt mindre misunnelig =) eventuelt rieger styling! Nei nei nei nei nei!!! Denne bilen MÅ være original! Nydelig bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med ny, og ikke minst RÅ, bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med CSL, Magnus! Jeg er vel en av få som faktisk ville hatt svart CSL kontra grå. Ble skikkelig misunnelig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Denne her var flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå