Fredrik Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Gratulerer med BMW´s kanskje mest gjennomførte konstruksjon... ... Det begynner å bli et høyt nivå på bilparken her inne nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Takk for det Håkon, skal prøve meg på noen bilder under her. Skal somsagt få tatt noen "profesjonelle amatørbilder" etterhvert, men disse knipset med gammmelt kompaktkamera gir jo en pekepinn. Og takk Fredrik. Den er faktisk helt urolig gjennomført ja. Sitter virkelig med følelsen av at de har tatt en god bil, som E46 M3 i utgangspunktet er, og justert litt til det bedre i ALLE ledd. En usedvanlig harmonisk bil. Føles tight, sammenskrudd, gjennomtenkt, agil, og ikke minst gjennomført! Her noen bilder fra helgens aktivitet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Nydelig bil! Noe kjent med den naturen, bor du i Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 damn!! gratulerer med en kjempe kul bil Magnus! hvordan er smg kassa for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Ikke at det er viktig for meg å vite, men jeg spør for nysgjerrighetens skyld; Er dette din eneste bil? Altså CSL som bruksbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Fy flate for en griselekker bil Og bildene er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Jeg merker jeg fortsatt blir litt misunnelig. For en strøken perle, nei vent - diamant Veldig nysgjerrig på hvordan disse stolene er i forhold til RPP, samtidig vet jeg ikke om jeg vil vite det Du savner ikke midtarmlene og sidearmlenene? Men skal den ikke ha alcantara rundt girspaken? Jeg ville definitivt oppgradert pedalene med forslagsvis de du får kjøpt fra bmw. Har sett de på realoem.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Bor ikke på Vestlandet nei. Synes SMG-kassa er fortreffelig. En morsom avveksling ift vanlig manuell, og funker utrolig bra til aktiv kjøring, men samtidig også flott til normal boligfelt-kjøring. Dette er min eneste bil, så - ja. Riktignok frakter jeg fælt lite mer enn meg selv og evt en passasjer, og kjører relativt lite sånn til daglig. Btw; er det din nettside den i signaturen din? Photoshoot en dag? Savner ikke armlenene nei. Vinduskarmen og brekket gjør samme nytten evt. Savner igrunn ingenting fra den andre M3'n. Det er alcantara i de der padene på girvelgeren. Samme som i din vil jeg anta? Ja, de originale alu-pedalene fra BMW står på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Forstår. Nei, det er ikke min nettside. Marius tar helt sikkert med glede bilde av din bil hvis du bare sender han en PM. Hyggelig og dyktig fyr Ref: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Hjalp betraktlig med litt bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Me want car like that Nok en gang Magnus, griserå bil Vet du om CSL har sekvensielle produksjonsnr slik f.eks. GT har, GT har EA40000-->EA40355 (356stk) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 magnus, hvilken produkt brukte du på carbon innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Da får jeg snakke med denne Marius. Liker bildene hans! Har noen idéer til setting, men får se om jeg får det til... Ja Geir, ble utrolig forskjell faktisk. TechWaxen gjorde underverker med lakken. Gikk fra grå, til dyp sort jo! Nei, usikker på hvordan det er med produksjonsnummer. Har tenkt på det, og skal undersøke det. Savner liksom et litet skilt på midtkonsollen med produksjonsnummer... Brukte bare vanlig motorvask-sprayflaske, svamp og hageslangen til motorvasken, samt tørket med microfiberklut. Og så tørket jeg over innsuget med polerkluten etter å ha brukt den på bilen. Brukte forøvrig TechWaxen på interiørlistene og carbondetaljene inni også. Legger ved et bilde jeg tok med mobilen istad. Der ser man litt bedre hvordan det ble med skikkelige nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Grattis med enda en rå bil Magnus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Nydelig bil ja! Gratulerer Kommer til å bli mye bedre med CSL-felgene. Disse er fine de og, og veldig tøffe på mer standard biler. Men på M3 / CSL syns jeg de blir den kjedeligste delen eksteriørt. Bare en ting jeg ikke likte/lurte på. Er rattdekslene lakkert safirsorte de og? Er vel ikke levert slik? Der hadde jeg foretrukket originallooken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå