Pelton Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Stakkars... Kansje en psykolog kunne hjulpet han, han har jo åpenbart psykiske problemer, mindreverdighetskomplekser + moms. Ensom sjel uten venner osv.
wagon Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Er det mulig En skam for både BMW-folket og Bærum (om det stemmer at han bor der). og ja jeg er kvalm og jeg bor på Snarøya i Bærum og vi e best i Norge B-) jeg vet jeg skriver provoserende men jeg skal love deg en ting! sånn e BMW eiere
S.Arnesen Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Virker som at det hele var en spøk, hehe. Denne karen har over lengre tid yppet på seg bmw folket. Han har vel egentlig yppet på seg alle andre au... hehe
D.C.V Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Han har den mest patetiske holdninga jeg noen gang har vært borti.. Jeg skjønner ikke poenget med å skrive noe sånt, men det er vel heller ikke meningen at jeg skal forstå det Han er sikkert mest interessert i å selge bilen til noen på sitt eget nivå..
Haug Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Fra profilen hans på nettby: "ja sjekk den hyggelige stemninga man skal være passe bonde i huet for å skrive så mye tridd såm det man kan lese f.eks i denne tråden =)) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120072 morsomt at dem går på limpinnen, bare skulle finne ut hvor lang tid det tok før det sto noe der... Bilen er ikke til salgs.. ! ! bimmers.no er en gjeng med mobbere, det har jeg fått bevist nå, og de er såpass idioter at de går 5 på =)) omg jeg ler så jeg rister her =))"
Just-turbodiesel Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 der ja, et mobbeoffer med mindreverdighetskomplekser.. hva annet skal man forvente av slikt avvik.
Hansh Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Jaja, hadde vært gøy å se om jeg kommer overe dette enkle individet neste helg når jeg er et par dager på Snarøya. Er vel bare å se etter en 7'er som ikke kan flyttes en meter pga. manglende skilt. Skal heller slå av en liten diskusjon da til glede og ære for bimmers.no
Leadfoot Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 bimmers.no er en gjeng med mobbere, det har jeg fått bevist nå, "
Sjøbuse Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 meget barnslig fyr som egentlig ikke bør si så mye om mobbing. han er jo ikke noe bedre selv sånn som han rakker ned på alle som motsier han. og hviss bimmers er så ræva, hvorfor i svarte faen driver han da og ser her inne? hviss han ikke liker bimmers så hadde han vel holdt seg unna og ikke brydd seg noe om å erte på seg bimmers folk. han må jo bry seg om bimmers når han må nevne det hele tia og hans store mål her i livet er å få diskutert med alle her inne. jeg personelig mener detter er en av de største tapere jeg har vært borti.
-Anders- Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 jeg personelig mener detter er en av de største tapere jeg har vært borti. Personlig.... mener jeg det samme!
Sjøbuse Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 dette har han jo også skrevet i tråden om bilen hans på nettby. "Jeg ville uten tvil valgt 406 fremfor mange av de gamle BMW modellen opp til E46 kom, for E46 er det få biler som kan hamle opp med ang teknikk, kjøreopplevelser og design Selv så mener jeg at 406 og E46 ikke er så altfor langt unna hverandre på design." jeg syns egentlig ikke 406 og E46 ligner i det heletatt jeg da. og det at han mener det sier jo litt om hvor mye han kan om bmw og bil gennerelt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå