Sjøbuse Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 dette har han jo også skrevet i tråden om bilen hans på nettby. "Jeg ville uten tvil valgt 406 fremfor mange av de gamle BMW modellen opp til E46 kom, for E46 er det få biler som kan hamle opp med ang teknikk, kjøreopplevelser og design Selv så mener jeg at 406 og E46 ikke er så altfor langt unna hverandre på design." jeg syns egentlig ikke 406 og E46 ligner i det heletatt jeg da. og det at han mener det sier jo litt om hvor mye han kan om bmw og bil gennerelt da. ligner jo veldig disse 2 bilene må jeg si :S
-Anders- Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Du ser jo at han gjør dette bare for å provosere. Det kommer frem i svaret jeg fikk på nettby også. Ingen med vettet i behold mener de to bilene over ligner. Ikke på noen punkter ligner de.
Nytern Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Hvorfor bry seg? Litt dumt å la en fjott som har rota bort medisinene sine ødelegge dagen liksom... Sola skinner, dull litt med bilen istedet
316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 De er jo ganske like da... Begge har fire dører, to speil, 4 hjul osv...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 De er jo ganske like da... Begge har fire dører, to speil, 4 hjul osv... ganske lik farge også
ole_m7 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 jo det er nok det... hehe Jeg håper han vil ta et race mot alpinaen min jeg da..
pIMp Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Er ikke dette han bilselgeren fra Sarpsborg, som har en blå Viper med hvit stripe på prøveskilt?
pIMp Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Nei, er vel broren om jeg ikke tar feil. Haha, det forklarer en god del, for jeg prøvde å kjøpe en bil av broren. Jeg ringte å for å forsikre meg om at bilen var rustfri, noe han sa den var. Når jeg kom dit så fant jeg etter 2 sek store rusthull i gulvet. Da begynte han å skjelle meg ut for å kaste bort andres tid (jeg hadde kjørt 1.5t), det var jo åpenbart at en så gammel bil til denne prisen hadde rusthull osv.... Jeg hadde vanskelig for å ta en knøttliten mann, som lignet på den mannlige utgaven av barbie seriøst. Når han i tillegg hadde intelligensen til en blond plast dukke, så jeg sa bare "jeg synes synd på deg" og dro
S.Arnesen Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Er ikke dette han bilselgeren fra Sarpsborg, som har en blå Viper med hvit stripe på prøveskilt? hei hei hei, Fredrikstad... hehe
Dr_S Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Skjønte dette hadde noe med Dolk og gjøre når jeg leste første post i denne tråden...haha
Haug Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Nå har selveste lagd en ny tråd på nettby... "Useriøst forum som tillater mobbing; bimmers.no" http://www.nettby.no/community/thread.p ... ity_id=257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå