Lapin Kulta Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Kommet inn mye grusomt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Fy så mye styggedom!! Noen folk burde jo rett og slett beskyttes mot sin egen dårlige smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Noen skikkelige godbiter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 hahahaha.. det der er forsøk på å ødelegge vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 E24 Z3 E46 E36 E21 E30 (riktignok ikke ferdig, men jeg tviler på det er så mye håp...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 hahahaha.. det der er forsøk på å ødelegge vel? Den siste og de 3 E30ene er med i "24hoursofLeMons", en sær form for skrotbilracing. Mange som liker å skille seg ut der http://jalopnik.com/tag/24hoursoflemons/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Han som har ødelagt den E21 kunne jeg personlig ha kvalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Han som har ødelagt den E21 kunne jeg personlig ha kvalt. Baur hadde jo vraka den bilen før eieren "stylet" den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 But still... Så ut som en BMW hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 hehe. aldrig sett en bmw som var fin etter at baur had gått løs på den med vinkelsliper. men den var utrolig fæl slik den var på bildene ja. og med de vw golf 4 frontlyktene så den sinnsyk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Baur hadde også god smak en gang i tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Ja, utrolig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsmann Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Jeg tør påstå at den, til tross for å være grusom, ikke fortjener tittelen verdens styggeste bmw.Det finnes mange verre. det skal jeg være helt enig med deg i har sett folk som har gjort værre ting en dette mot bil hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Kommer med et lite bidrag jeg også Er heldigvis ikke bare BMW de ødelegger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Synes de japsebilene er fete jeg...Fjern vinga på den siste caben der og man har en feeeeeet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå