Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann godtfolk! Jeg er nå på utkikk etter ny bil og har trålet finn opp og ned etter biler i det siste, og som resultat av det har jeg nå leta meg dritlei. :lol:

Jeg er egentlig kun på utkikk etter en E46 touring, men coupe kan også være interessant til nød. Jeg har noen kriterier som bør være oppfylt. Bilen må være facelift, og bør ikke ha gått mere enn 100k. Jeg er ikke så alt for kresen angående motor, men har sett meg ut 320 d som et passende minimum. Prisklasse 250 000 + -

Er åpen for flere motoralternativer, men har sett meg ut disse to bilene som mine favoritter foreløbig. Utstyrtnivået bør ligge på det samme.

http://pal.finn.no/pal/technicas/car/ob ... qV7-477783

http://pal.finn.no/pal/technicas/car/ob ... qV7-477783

Kom med forslag, tips, erfaringer og råd. Har selv aldri kjørt en E46, og har ikke snøring på svakheter og styrker ved motoralternativene.

Skrevet

Ville da valgt den siste, ED33. Vil kanskje tro den er litt mer "lett" solgt senere siden den er en "Edition" bil. Bare en tanke jeg hadde.

Skrevet

Likte den coupen, og den 320 touringa. Det er nok absolutt touring som er mest aktuell, da jeg har E30 fra før. Trenger en litt praktisk bil. Flere som har tips, erfaringer og råd?

Skrevet

Bare sånn i tilfelle... Andre morsomme biler å anbefale? :) Skal i banken i morgen, hadde vært fint å ha sett for seg noe hvertfall!

Skrevet
Bare sånn i tilfelle... Andre morsomme biler å anbefale? :) Skal i banken i morgen, hadde vært fint å ha sett for seg noe hvertfall!

Tja, morsom vet jeg ikke, men...

Vi får inn en 2004 320D Touring Edition Sport om 2 uker.

Saphirsvart med alcantarainteriør

- M sport pakke

- Xenon

- Klimaautomatikk

- Multifunkratt

- Pdc

- Regnsensor

- varmeseter

- Radio/cd

Og en del mer som jeg ikke kommer på i farten.

prisen blir 229.000,- ferdig reg inkludert 12 Mnd garanti. Selges fra firma.

Ca.112.000km.

Skrevet
Bare sånn i tilfelle... Andre morsomme biler å anbefale? :)

3-serie touring er ikke i kategorien morsom bil. De er morsomme å kjøre - sammenlignet med andre stasjonsvogner - men det er fortsatt helt vanlige familiebiler. De som tror noe annet har opplagt ikke kjørt morsomme biler.

Hvis du er i starten av 20-årene med bilinteresse, ikke har familie eller en kontrabass eller noe som tar veldig med plass, så er det ingen grunn til å ikke handle en skikkelig bil. Og da burde du vurdere andre ting enn BMW også.. :)

Skrevet

Vurderer Fiat 500 abarth (!) og Mini Cooper S blant annet. Det er vel to morsomme biler, selv om jeg aldri har prøvd noen av dem. Er som sagt åpen for andre merker... Har du noe ORDENTLIG MORSOMT å anbefale da, nisse? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...