Gå til innhold

VIKTIG!!! Storkontroll pågår akkurat nå i retning Vålerbanen

316
 Share

Anbefalte innlegg

Ok. Akkurat snakket med vetu03. På vei fra hamar til elverum sitter det to politimenn i grøfta med noe som ligner på ett kamera med lang telelinse eventuelt en kikkert.. Det er ikke noe vanlig laser hvertfall, og det virker ikke som om det er fart de driver med siden de ikke har en patrulje som huker inn senere..

Er det mulig de sitter der å tar bilder? Eventuelt hva kan de gjøre med de bildene?

Beltekontroll, kanskje? Han bør i hvertfall ikke kjøre videre fra Elverum foreløbig, dersom bilen hans ikke er godkjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er veldig trist slik "krig-føring"..

Det er faktisk en av grunnene til at jeg holder meg hjemme.. Nei jeg skjønner nå at jeg skal investere 5000 i hengerlappen og deretter låne trekkvogn og henger av onkel når jeg skal på gatebil.. Deretter skal jeg tjene meg steinrik på å hente og kjøre folk på hengern i hele torsdag og fredag.. 500 kroner turen, så slipper du tenke på kontroller;-)

Om du ikke har lappen for 7500kg så husk at du ikke kan overskride 3500kg totalvekt med din bil, henger og ev. bil på henger. I tillegg kan ikke det du trekker være tyngre enn bilen din eller max hengervekt ihht vognkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en kikkert de ser i ja.. For politibilen står bare ti meter bak denne kikkerten.. Men la oss tenke litt på det med politi med speilrefleks. Det høres skummelt ut..

Forresten 316. Vegard prøvde å ringe deg i sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke politi med speilrefleks høres skummelt ut i det hele tatt. De kan umulige bevise noen ting med et bilde... Hvem klarer vel å se at felgene er 17" store og 9" breie på et bilde...?

Hmmm, pussig... Telefonen min er litt koko. Hva er nr hans, så kan jeg sende han en melding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist slik "krig-føring"..

Det er faktisk en av grunnene til at jeg holder meg hjemme.. Nei jeg skjønner nå at jeg skal investere 5000 i hengerlappen og deretter låne trekkvogn og henger av onkel når jeg skal på gatebil.. Deretter skal jeg tjene meg steinrik på å hente og kjøre folk på hengern i hele torsdag og fredag.. 500 kroner turen, så slipper du tenke på kontroller;-)

Om du ikke har lappen for 7500kg så husk at du ikke kan overskride 3500kg totalvekt med din bil, henger og ev. bil på henger. I tillegg kan ikke det du trekker være tyngre enn bilen din eller max hengervekt ihht vognkort.

FEIL (=

Om jeg ikke driter meg ut no jævli nå har det økt til 4200 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da stod vi på elverum å venta da.. Får si takk til kevin og 316 for oppdateringer. Var nesten klar over det, så vurderte å stoppe på elverum å sjekke binners og gatebil.no uansett. men strålende å bli advart ihvertfall...

får bare håpe jeg kommer meg inn i løpet av kvelden/natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobben nå, helt inntil rikvei 3!

Her kom det akkurat det bimmere!

En sølv E46 STV med Campingvogn

Etterfulgt av en rød E36 og en mørk E34.

OG NÅ KOM DET EN FITTEFEIT AUDI PÅ BUTIKKEN

den audin, det var vel ikke en sort ny a4 sedan. med 20" hjuls som ligner på kummlokk :lol: med tona ruter og sort lakkert all krom i fronten. med styling?

lurer pga at det er en kompiss som skal nedover. og han har en slik bil. den er isåfall feeeeeeeeet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...