Gå til innhold

...

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åj... dette var noe av det finere jeg har sett.. Den er jo 100 % strøken!

Den hadde ikke jeg turt å kjøre så mye med heller. Bare frem og tilbake til BMW-treff. Som sagt tiligere så lukter det fineste originale bil lang vei.

Steinsprut kommer ikke om du holder god avstand til bilene foran, så hold avstand og kjør den pent. Er jo utrolig artig å ta noen turer med en slik bil på varme og tørre sommerdager :)

Pass utrolig godt på den i allefall, det er et prakteksemplar av e21 323.

Lykke til, men mitt tips, hold den i helt original stand slik den er nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jævli strøken ut, ser jo ut som den kommer rett fra fabrikken jo :shock:

Det har du helt rett i. Og det er det som stort sett ble sagt når jeg viste den frem i går. :shock:

Det er lenge siden jeg har kost meg så mye i en bil. Folk vinker og viser tommlen opp når de kjører forbi. Selv sitter jeg å smiler og har det ganske bra i bilen. Det er leita på hele bilen etter deffekter og feil. men det er ikke funnet noe.

Helt rått at det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk vinker og viser tommlen opp når de kjører forbi.

Hvorfor gjør di det ? er jo bare en gammel 3 serie i god stand for det utrente øyet, og en gammel 3 serie i god OG original stand for det trente øyet..?! Ikke meningen å være frekk, er en fin og strøken bil!

Og hvorfor skulle det henge ett bilde av han i himmelen? fordi han har vært flink å påpasselig med bilen og kjørt lite ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk vinker og viser tommlen opp når de kjører forbi.

Hvorfor gjør di det ? er jo bare en gammel 3 serie i god stand for det utrente øyet, og en gammel 3 serie i god OG original stand for det trente øyet..?! Ikke meningen å være frekk, er en fin og strøken bil!

Dette blir bare litt heftig for meg..hvorfor skulle det henge ett bilde av han i himmelen? fordi han har vært flink å påpasselig med bilen og kjørt lite ?

I 81 var jo 323n grommeste 3serien på markede, kalt den første m3n av noen. Så mange som husker den når den kom, desverre var den veldig dyr, og de fleste måtte barre drømme om å kjøpe en slik bil. 143 hk i den lille litte bilen var jo gromt det på begynnelsen på 80 tallet.

Nei lenge leve e21. Har 323 e21 selv :) Bil med sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...