Diesel power Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 E60/61 er jo den peneste 5`ern ever. Jeg tror vi bare får se en mere konservativ utgave av nettopp E60/61, desverre. Frykter egentlig at selv über konservative Audi skal passere BMW i eksteriørt design. Det er ikke bra. E34/39 blei jo gammel og nærmest kjeldelig straks E60 ble lansert, og jeg tror ikke BMW har hatt mange modeller som har holdt seg like "moderne" i utseendet over like lang tid så mange ganger akkurat. Møter jo fortsatt på mange nye WOW-5`ere den dag idag. 6år og fortsatt frisk i designet, SYNES JEG DA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Dette er den siste PS'en av F10 sett forfra. Det skal ble spennende å se hvor nært dette til hvordan den faktisk blir seende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Jaja, VG er ikke akkurat kjappe med disse bildene, de har jo vært ute i over en uke, hehe.Her er iallfall en link til Bimmerpost.com sitt forum for nye 5-serie F10/F11 og F07 (5 serie GT). http://f10.5post.com/forums/ Fant dette bilde på forumet der: Kanskje d er slik den bli? Blir den sånn er det en tragisk utvikling for BMW... Må være en kar som har gjort et tappert forsøk på å lage noe "pent" i Photoshop.. Den siste her ser dog litt bedre ut, men lavere enn det blir den nok. I forhold til hjulene så ser den litt mer ut som en SUV faktisk -.- Får håpe det blir en positiv overraskelse når den kommer iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Jeg så tilfeldigvis den nye 5-serien på Gol på torsdag, så fin ut. Ble helt forfjamset, kom i motgående, hehe. Jeg satt i en hestetransport med unger og hele pakka. Kunne ikke hoppe av og ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Såpass Så den ut som noen av bildene over da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Såpass Så den ut som noen av bildene over da? Det er sikkert GT utgaven jeg har sett, gikk litt fort i svingene... Den "grove" grillen trakk min oppmerksomhet, det var da jeg forsto hva som rullet der. Når jeg så den bakfra var det de nye lysene som fikk min fokus, men jeg registrerte ikke i farten at den var så høy bak som GT-modellen er, merkelig. Den lignet på bildene i denne posten: http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... -pics.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Syns den ser bra ut den GTen som du linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 heh det er jo bilde av en 3serie e92?? går bmw utifra det da??heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Syns den ser bra ut den GTen som du linket til Så GT`en live på Munchen "airport" igår, og den overrasket meg. Svær bil, og den var langt penere live en på bilder jeg har sett. Trolig lite sportsbil i den der, men jeg tror at bilen blir en hit, om man kan si det om biler i det prisleiet. Lyste kostbar av den, og uten å ha sett priser så må denne være langt dyrere en sedan og stv? Fet bil, og absolutt en bil jeg kunne tenkt meg selv. Gidder ikke å diskutere at 3serie er langt mindre, lettere og håndterer bedre, det vet jeg. Men bilen var rett og slett "tøff" og trolig svært så kjørbar til størrelsen å være. Sto en A4 allroad rett bortenfor, og den ble døll kjedelig sammelignet med denne. Synes forøvrig også at A4 passer best uten allroadplasten og hevingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Så GT`en live på Munchen "airport" igår, og den overrasket meg. Svær bil, og den var langt penere live en på bilder jeg har sett. Trolig lite sportsbil i den der, men jeg tror at bilen blir en hit, om man kan si det om biler i det prisleiet. Lyste kostbar av den, og uten å ha sett priser så må denne være langt dyrere en sedan og stv? Fet bil, og absolutt en bil jeg kunne tenkt meg selv. Er enig med deg her. Den så mye bedre ut live, og jeg tror også den blir en hit. Riktignok ikke i Norge kanskje, grunnet motoralternativene. Jeg har også fått anledning til å prøvesitte en, og de er fantastiske inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Var i berlin i ferie og så par nye bmw, den må være den dere snakker om her. den er større en dagens 5'er og er mye tøffere. virket litt mer som nye 7'er. Når det gjelder edre 5'er så synes jeg ikke at e34 og e39 er skjedlige. men de fleste som folk kruser rundt med er de billigste versjon. e34 er gammel, men den er imponerene til å være så gammel. e39 er mer avanser og mer behagelig. har alle de siste 3 5'er i familien og alle har sin egen stil.men E28 HATER JEG! E34 med dtm lokk og riktig motor og utstyr er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvioDante Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Som nevnt tidligere har altså den nye 5-serien blitt observert i hjembyen, og journalister har også lagt merke til en kamuflert BMW-modell. Basismodellen skal visstnok være en 518d og ikke 520d noe som må sies er litt skuffende. Link: http://www.bild.de/BILD/auto/topics/erl ... n-5er.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 518d er bare et navn... Et navn som får bilen til å høres miljøvennelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 en 518d med en bånnsterk 2.0d på rundt 150 hester og 320-350 NM vil trolig gi en 0-100 på rundt 9.8 - 9.9 sekunder og en toppfart rundt 220 km/t, samtidig som den har bra drag fra 1500 nm. Kan du ærlig talt si at man trenger mer i dagens norge? det er bare noen få år siden disse tallene var forbeholdt 2.5 V6 versjonene av premium-biler, med 170-180 hester.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå