Azeton Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Har samme problem med IXn min selv.. Holder inn bremsene og skal børne så står den bare der Noen som har en løsning`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Har samme problem med IXn min selv.. Holder inn bremsene og skal børne så står den bare der Noen som har en løsning`? Seriøst? Glad i å bytte fordelingskasser eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Har samme problem med IXn min selv.. Holder inn bremsene og skal børne så står den bare der Noen som har en løsning`? Kjøp deg en bil med bakhjulstrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hehe....for han var jo heeeelt sikkert seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ja for dette er jo "Bimmers.no offisielle SERIØS -tråd" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 åHHH for en underholdning!! prøvd og kappkjøre med kompisen din eller? 0-100. Visst han kommer mye føre deg så kan det jo ha noe og si så bilane er altså helt klin like? eksos-dimm, felg dimm og alt? detta må vi komme til bunns i!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Her om dagen kjørte jeg 320'n min. Det var akkurat som om bilen slapp veigrepet bak på grus da jeg ga på. Da jeg prøvde det samme med Yarisen til muttern endte jeg opp i en trelegg. Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Du må rygge med yarisen.. Gjorde du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Jeg kjørte framover!!! Lol, hvem sladder baklengs? Hvorfor må jeg rygge? Begge bilene går på bensin, hvis det har noe å si. Er forresten ikke cdspilleren i den ene, kanskje det var årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 En av bilene må du snu.. Men Best med 2 bakhjulstrekkere! Sett inn cd-spiller, juks å fjernevekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 imotsettning til dere er faktisk trådstarter seriøs da hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Er på tide å gi seg nå vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 keft, håper på en halv børnekage når jeg når 3000! du er bare slem som ikke unner oss litt kake engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Jeg syns det faktisk bare er stygt at folk driver å gjør narr av spaix her... Han sier han ikke har mye greie på bil, og lurer på hvorfor bilen hans ikke kan børne. Han sier og at en kamerat har lik bil, den er mulig å børne med. Kamerater av han har prøvd bilen hans og heller ikke de får til å børne med den. Jeg skulle likt å se at dere som gjør narr ble født med ubegrenset kunnskap om bil, slik det kan virke. Dette er årets dummeste og styggeste tråd, og det er IKKE spørsmålet i hovedinnlegget som er dumt. Det er svarene deres! Prøv å hjelpe og svar konstruktivt, istedet for å le av og hakke på andre! Dere er (forhåpentligvis) voksne mennesker, dere burde vite bedre hvordan man skal oppføre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 kunne ikke sagt meg mer enig der rolfi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå