Gå til innhold

Moderatorer på road trip! (oppdatert dag3!)


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik og jeg legger ut på en liten rundtur i den norske fjellheimen i morgen etter jobb! Planen er å være tilbake i Oslo på søndag kveld.

Målet er å kjøre morsomme veier, oppleve flott norsk natur og kose oss i hyggelig selskap.

I dag har det vært planlegging av kjøreruten:

zcl6rea8qv5ucoqnrnnm.jpg

*tenke tenke*

pngnij3pivw9vik27c0c.jpg

Dumme google maps vil ikke la oss kjøre til isfjorden den veien vi vil...

Da må det tegnes for hånd!

Link til googlekartet:

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 4d3e1b4a9b

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg blir veldig bra og en skikkelig guttetur i en morsom sommerbil er absolut en fornuftig måte å bruke en weekend i juli måned på. Vi får håpe på et godt vær slik at fjellet og vestlandet viser seg fra deres beste sider. Jeg gleder meg iallefall stort til gromlyden fra M54B22 motoren og ikke minst godfølelsen man får når man kjører en bil uten tak... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Was? Skal dere ikkje innom S&Fj?

Er fine fjell og natur her ;)

Vi må dessverre være tilbake i Oslo på søndag kveld så vi må begrense oss litt. Turen er beregnet til å være på ca. 1500 Km og det er jo ganske mye på 2,5 dager. Vi planlegger også å stoppe enkelte steder for litt sightseeing slik at vi får beveget kroppen litt... så alt for mye tid har vi ikke. S&F er fantastisk flott, men den opplevelsen får vi ha til gode til roadtrip part II... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke zoomet meg inn nok på kartet til å se nøyaktig ruta deres. Men om dere skal innom Ålesund så må dere kjøre om rekdalen\fiksdalen til Vatne så når dere kommer til Valle så må dere ta av med Hydrostasjonen og kjøre Glomsetveien til Magerholm. Utrolig kjekke kjøreveier som nok passer en Z4 som hånd i hanske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...