E36Cab1 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Just checking,såg ut som om det kun var jekken som holdt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Dag 2: Vi startet dagen med god frokost på Beito hotell 0715, og kjørte fra Beitostølen mot Lom i åttetiden. Først måtte bilen klargjøres Vekk med insekter osv på rutene: ...og ned med taket : Back on track!: Fienden dukket opp etter hvert, men det var utrolig få biler på veiene! Vi kjørte i lange perioder uten å se en eneste bil: Fine tomme veier: Mer kommer... Litt trøbbel med nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Kjører dere nede med taket for å markere at "her kommer det turister i cab" uansett vær? Så ikke akkurat grisevarmt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Taket skal ned så lenge det ikke høljeregner. Har du ikke skjønt det, så kan du like gjerne kjøpe bil med fast tak. Blir det for kaldt har da bilen varmeapparat og man kan bruke jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Hadde sikkert gjort det samme selv, men... Er gleden med cab virkelig like stor i møkkavær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 nå har ikke jeg største erfaringen med cab, men syns vindstøyen er plagende i lengden over 70-80kmt, samtidig som man må ha mye lyd på anlegget for å kunne høre musikken.. Ser no uansett ut som en gøy tur da.. og absolutt en herlig bil å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Fin tur dere hadde Forresten Space, du kjørte ikke gjennom Tåsen-tunellen idag? Og tok av mot Storo? La merke til en sort z4 cab med 2,2. Tenkte ikke mer på det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 nå har ikke jeg største erfaringen med cab, men syns vindstøyen er plagende i lengden over 70-80kmt, samtidig som man må ha mye lyd på anlegget for å kunne høre musikken.. Kommer ann på caben. Z4 fungerer nok fint i norske hastigheter, og musikken hører man jo bedre med taket nede, den kommer ut bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Traff 2 svært hyggelige karer på Åndalsnes i dag og slo av en prat, utrolig flott bil Bare synd været ikke var det beste. Håper maten smakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Inviterte du dem inn? Hadde faen ikke jeg gjort! Hahaha, joda ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 gjorde nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Regner med at du ber inn meg og kanskje Clerion (eller ei berte om jeg får med meg) når vi kommer på BMW-treff i trollstigen? Mulig jeg kjører Mini da men... Sorry for å spamme ned tråden din, Space. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Selvsagt, skal få boller og saft Håper gutta snart får opp nettet igjen så vi får flere flotte bilder, av et par kjekke gutter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Z4 fungerer nok fint i norske hastigheter, og musikken hører man jo bedre med taket nede, den kommer ut bak! Lyden i z4 er rett og slett himmelsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 1 ungkar og 1 gammel gift mann med barn på tur Stilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå