Fredrik 90 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Han har ihvertfall sagt at den skal pusses opp. Men når det skal skje vet jeg ikke. Det er som oftes slik mange perler forsvinner, det mangler ikke på ambisjonene til eiern men det mangler tiltaksvilje og da står bilen seg ihjel til forfallet har gått for langt Og de som eier bilen er selvsagt noen stabeister som ikke klarer å se igjennom sin egoisme og heller selge bilen til noen som faktisk har ambisjoner og vilje til å sette den i den stand som en slik klassiker fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Trøsten er at folk som han holder prisene oppe på de som er igjen Det værste er vel alle alpinane på 80-90 tallet som ble tatt med til Norge for deler ombygning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw518X Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Noe nytt om denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Bump igjen, men tråden fortjener det om det resulterer i videre oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Den ble hvertfall fjerna fra plassen for et par år siden. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Her føler eg at Tore Diesel må komme på banen igjen. Har selv en E24 Alpina Replika, og vet godt hvor vanskelig det er å skaffe deler til disse sjeldne klenodiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Om dette er den jeg vet om, så står denne nå lagret innendørs like ved der jeg bor Står også en annen e24 med en voldsom styling like ved. Jeg vet ikke mer enn det desverre. usikker på om det blir ombygging, eller om han bruker karosserideler på den å bygger over på orginale alpinaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå