Tort Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Var å hentet denne sist torsdag, ble polert i går kveld, så her slenger jeg ut noen bilder. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Fin denne ja Veldig fin farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Den så veldig pen ut. Føler ikke at den mangler noen modifikasjoner heller, den er slik den skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Du må ikke høre på Litjhaug, han har ikke peiling på bil Nydelig bil med feite felger og rå motor. Regner med den drar godt avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Grattis med en veldig digg E39. eneste jeg kan klage på er: for noen forbanna dårlige bilder!!!!!! ta noen orndelige bilder med et bra kamera da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Grattis med en veldig digg E39. eneste jeg kan klage på er: for noen forbanna dårlige bilder!!!!!! ta noen orndelige bilder med et bra kamera da Hehe, kamera er en D100 så det skal være greit nok, er vel heller bruker og location det skorter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Noen som veit om det er mulig å få digital tv tuner slik at jeg kan få inn tv signal og kan se tv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Fin bil ja Likte felgene. BBS 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Likte denne meget godt. Fin farge med shadowline blir ikke feil. P.s Ikke monter hengerfeste........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Likte denne meget godt. Fin farge med shadowline blir ikke feil. P.s Ikke monter hengerfeste........... Det har jeg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Så ut som en strøken og nydelig bil det her. Konge felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Noen som veit om det er mulig å få digital tv tuner slik at jeg kan få inn tv signal og kan se tv? Jeg har en riksTV boks i båten som er skruddfast i hylla. Denne gir signaler ut på den originale antenna, helt genialt. Fungerer som pokker! Forøvrig en meget, meget lekker E39 Touring. 530d må jo også gå ganske greit,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Nydelig skute med grom motor. Hva heter fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Nydelig skute med grom motor. Hva heter fargen? Den heter Shifergrønn Metallic. @ Rostad. Er 19" BBS ja. Fornøyd med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Likna på BBS RX-II som jeg har hatt på 2 av mine biler. Bare at jeg hadde 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå