Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt en liten pjatt med noen som har peiling på nyere Audi, spesielt angående hva som ikke er bra. Ta gjerne kontakt på PM... :)

Skrevet

Skal du over til Audi nå Gunnar? synes Audi har blitt virkelig bra biler med tiden, tenker spesielt på Audi 80 og sånn som var på 80-90 tallet, det var skikkelig grelle biler.

Nå er ikke jeg helt inne på Audi men traff på noen lekre når vi var på ferie helt hvite med sånne djevel led frontlykter, yummi.

Skrevet

Ikke kjøp 2,5tdi V6 motoren, men det vet du vel fra før av. Ikke blitt noe bedre etter 2002-2003 heller.

Helt utrolig at det ikke har blitt en media sak på lik linje med Vitoen til MB.

Kan da ikke være langt fra samtlige biler (A6-A8-Passat) med den motoren som har vært inne for å bytte kammer og vippearmer osv.

Blir å bytte ut konebilen (Mondeo 4x4) med en Audi Avant Quattro selv i nærmeste fremtid, men det blir mellom 98 og 00 modell. Satser på en 2,4 bensin eller 1,8t tenker jeg. (synd ikke A6 Q var levert med 1,9tdi motoren)

Skrevet

hmmm? denne tråden syns jeg var litt bra. audi tråd fra selveste sjefen. og ingen kjefter om at tråden bør stenges og at dette er bmw forum :P jaja. er tydelig mye pingler og rævslikkere som ikke tørr og motsi "sjefen" der ute :P

skal vedde på om jeg eller noen andre hadde startet denne tråden hadde de fleste kjeftet med en gang om at det kun er bmw her. og at den audien kunne man dra til helvete med. :D

Skrevet
bra. audi selveste sjefen. bmw pingler og rævslikkere

Hva faen er det du skriver om bmw din sugg.... :lol::lol:

de orda tatt ut av av sammenheng blir ikke bra nei. ;)

Skrevet

de orda tat ut av av sammenheng blir ikke bra nei. ;)

Anklager du meg for manipulering her? :lol:

Skrevet

de orda tat ut av av sammenheng blir ikke bra nei. ;)

Anklager du meg for manipulering her? :lol:

ja. så absolutt. BMW er best.

Skrevet
Skal du over til Audi nå Gunnar? synes Audi har blitt virkelig bra biler med tiden, tenker spesielt på Audi 80 og sånn som var på 80-90 tallet, det var skikkelig grelle biler.

Faktisk ble både Audi 100 c2 og generesjonen etter den (c3) regnet somsvært moderne biler når de kom. I dag ser de håpløst gammeldagse ut, men sammenligner du med hva Bmw produserte på tiden er det ikke vanskelig å se hvorfor mange mente de var forut for sin tid - blant annet var Audi blant de første til å ta i bruk frontruter som gikk i ett med resten av karosseriet. På mange måter tok Audi over der Nsu stoppet etter at Vw kjøpte dem opp.

rotary_nsu3.jpg

Skrevet

Fattern har en 07 A3 Sportback 2.0 TDI 140HK S-Line. Syns den er veldig grei jeg.

Har ikke hatt mye tull med den selv med 70K KM + på tellern. Behagelig å kjøre, og moro med F1 giring :)

Og stereoen er noe helt annet en det BMW leverer...

Er bare litt kjipt med FWD på vintern hehe.

Skrevet

Jeg hadde B7 avant med 2.0 tdi motoren i et halvt år før jeg byttet til min nåværende bil. Det var en grei skyss med god komfort og fin motor. Eneste jeg hadde å utsette på den var at den brukte litt olje. Opplevde også dette med en A3 jeg hadde for noen år tilbake med samme motor.. Bruker selvsagt ikke mye, men mer enn hva jeg er vant til av Bmw diesel. Jeg kan ikke si jeg angrer et sekund på at jeg gikk for en 320d igjen. Etter min mening er det noe helt spesielt med komforten og kjøreegenskapene i en Bmw som ikke finnes i Audi.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...