Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Bestillte meg LED pærene du anbefalte fra Dybik forresten. Er det disse du kjører med nå? :)

Ja di er gode di :) nei jeg Cree chip, men lurer på om jeg skal gå tilbake til di jeg anbefalte til deg p.g.a di jeg har no var litt mer blå en ae ene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Interiøret er nå snart ferdig, det som er blitt gjort er at listene har blitt lakkert sort metallic, Facelift lys dørhåndtak lys under bena, ser helt for jævlig stiligt ut i mørket!! :mrgreen: bare synd jeg ikke klarer og ta skikkelig bilder i mørket. Legger ut bedre og bilder i lyset når alt er på plass invendig.

enjoy så lenge ;)

 

hj7b3w8zqozj2tihshpm.jpg

dfbjx9r30pzxt9vvu2ql.jpg

rumuims8q9okcrgjdkhm.jpg

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med flere bilder av interiørlister i dagslys slik at vi ser hvordan sort høyglans ser ut. Ellers er jo "ambient" lys svært, svært spennende. Du har ikke vurdert å ettermontere de originale lysdiodene i dørhendelen og dørlommene også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med flere bilder av interiørlister i dagslys slik at vi ser hvordan sort høyglans ser ut. Ellers er jo "ambient" lys svært, svært spennende. Du har ikke vurdert å ettermontere de originale lysdiodene i dørhendelen og dørlommene også? :)

Ja skal ta skikkelige bilder når alt er ferdig for øvrig så mangler førerdør list lakk og midtkonsollen må taes på nytt. Meget fornøyd med lysene i håndtakene, ble bedre en forventet. Ja nei har egentlig ikke tenkt på lys der faktisk, men det hadde nok vært bra ;) Tenkte i første omgang og lage velkommen lys i speilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
Skal ikke ta med e60en en tur nedover i Europa i sommer da? Modball :D

Vi er jo en fin gjeng fra bergen. Men mangler en 5er :mrgreen:

Nja hadde nok sikkert vært bra :D

Men er ende andre ting som skjer i sommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...