Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Takk for det :)

Egentlig så vet jeg ikke helt 100% hvilke merke skjermen er siden det ikke står noen ting på den, like greit så det ser ennå mer originalt ut ;)

Etter litt søking så har jeg kommet frem til at det må være Hauiligan produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste prosjekt det blir å lage bakke avstandsmåler føler som gir meg info. Inni cupeen om hvor langt det er i fra bakken før jeg skraper anig. Egentlig sånn sett unyttig ting, men litt nyttig på humper eller dårlig vei. liker å ha litt ting som ikke alle andre har og det er jo litt stilig. Lav bil <3 ...Har for øvrig alle delene, men tror ikke dette blir montert før til våren da likevell ny front fanger som ligger klart i boden skal monteres. Systemet skal jo monteres i fangeren (skjult).

En annen mods som skal gjøres nå ganske snart er å plukke av side skjørtene siden begge to har sprekker og lakk flass. Da blir det også en avstemning her om jeg skal sitte på nye, med bilde med og uten. Har nye liggende i boden der også xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensor som måler høyden? Den er nå ikke så lav :P

Den er 7,8cm fra asfalten foran. Vil nå si det er litt lavt.

Du kan kalle din skikkelig lav ja, men du kan jo justere på stedet, jeg må derimot kjøre lavt heletiden. Er jo endel begrensinger for hvor jeg kan kjøre her i Bergen ihvertfall, klostergarasjen kan jeg bare glemme nå, der har jeg stått fast før  \:D/  ..og skraper ganske mange plasser i sentrum og omegn (hovedsaklig altfor høye fartshumper)Som sagt så er den føleren kun for morro skyld. Noe ingen andre har <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...