Just-turbodiesel Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 jeg anbefaler volvo turbo på det varmeste, kommer fra et distrikt hvor det går mye heftige volvoer og sittet på med et par av disse, for å si det sånn, det angrer du ikke på om du har samme effekt. Men dette er biler som er påkostet laaaangt over 100 000kr, du kan faktisk to og tredoble den summen og kanskje mer, noen mener at den ene 740n har blitt påkosta 6xx xxxkr. Evt kjøpt ombygd sierra cosworth om du vil ha det fiks ferdig og til maks 100 000kr uten dyr forsikring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 tuller dere med trådstarter eller? for det første, bilene der får du ikke under 100lapper, s13 den er grei.. hvem her inne er det som ikke skjønner at en RS BLÅ Audi stasj med 5"er ikke er til å kødde med? du ypper ikke med en slik bil i et lyskryss så frem til at du ikke har noe gromt under panseret selv.. samme med rally utgaven fra celica, denne fungerer bra, kompisen min har en slik, men denne avslører seg selv med å ha 4-5 luftinntak på panseret og vinge (sportslig preg) det som er kult er jo at folk kan tro det er en 1.8liter med vinge og panser samma med GTR, litt avslørende det panseret som er på disse og den coolern alle har i fronten (kjøper du en slik vil du få girkasse problemer, det garanterer jeg) s13 er det jo veldig mange som har tatt ut 300hk+ utav, derfor mener jeg at en slik bil heller ikke går under sleeper, typisk ungdoms bil som går friskt med enkle mods.. er litt enig i oddis, m5 er fin sleeper! biler som stiller litt i samme klasse som sleeper er audi S4 sedan fra 92mod og oppover, disse har fortsatt audi C4 100 karosseriet og fungerer godt med sin 2.2lier 5cylindra motor med 230hk orginalt. topp fart 280km/t!! (jeg har en slik) mersedes s500 w124 (ombygd) fransk søppel type 405 T16 (4X4) men synn å si det, men en sleeper (orginal bil fra fabrikk) som går som f... og ingen vet at denne bilen går godt, finnes ikke! en sleeper blir hånd lagd i din og dine kompisers garage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Litt dyrere enn 100k, men Lotus Omega eller en fint trimmet Omega 3000 er en farlig bil å undervurdere! Og så har du VW Corrado VR6, morsom bil, som ser kjedelig ut uten styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 corrado blir da aldri noe sleeper ? greit den ser sjedelig ut men du vet jo at d er vr6 eller g60 under ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Porsche 944 2,5 Turbohttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18561421 Den viste bilen er ikke original... Porsche 944 Turbo kom først på markedet i 1985 og da som facelift og med "Turbofront". 944 Turbo kom i to versjoner og den første hadde en rekkefirer på 2479 cm3 som ytet 220 HK ved 5800 rpm og 330 Nm ved 3500 rpm. 0-100 Km/t klarer den på 6,3 sekunder og topphastigheten er 245 km/t. I 1988 kom en oppgradert versjon av 944 Turbo. Den hadde den samme rekkefireren, men nå med 250 HK ved 6000 rpm og 351 Nm ved 4000 rpm. 0-100 Km/t klarer den på 5,6 sekunder og topphastigheten er 259 Km/t. Porsche 944 Turbo anno 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 m20b25turbo: Tja, en RS6 levert fra fabrikk er jo en sleeper. Bare å fjerne emblemer og sidespeil til bilens farge (men hvilken gutt med vett i huet vil yppe på en bil med monsterbremser...). Men jo også har den quad-eksos osv osv... Sett fra fabrikkleverte biler så er vel slike powersedaner det nærmeste man kommer. Hvis budsjettet heves til det dobbelte, så tror jeg en E34 M5 (som antas å ha en veldig solid motor) med turbokonvertering og uten M5-emblemer hadde vært ganske rått. Det er noe jeg kan se for meg ha om litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 for 100`000 til en sleeper er nok en ombygd e34 m5 et bra alternativ. fjern emblemer (kanskje sett på 520merker) og sett på org fangere. skal gjøre nesten dette med min når jeg får skilt. morsomt og se hvem som lar seg lure;) ellers kan jeg vel også anbefale mazda mx5. min bror hadde en gul slik en for noen år siden. med kompressor. ca 190hk i den mener jeg. den dro skikkelig bra! lå godt i svingene men i høy fart var den vel ustabil pga at den var veldig lett. den hadde mye mod i understell også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 ellers kan jeg vel også anbefale mazda mx5. min bror hadde en gul slik en for noen år siden. med kompressor. ca 190hk i den mener jeg. den dro skikkelig bra! lå godt i svingene men i høy fart var den vel ustabil pga at den var veldig lett. den hadde mye mod i understell også da:) Mazda MX-5 "Miata" er en morsom kjøremaskin selv helt original... klart undervurdert og miskreditert som "frisørbil"... den er mye, mye bedre enn det. Min tidligere 1990 Mazda MX-5 i 1990. Location: Wimbledon utenfor London. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 toppen av sleeperne er vel en golf 1 med gti 16v motor og turbo, eller gjør det lett og sette i g60 motor, og bytte ut ladern med turbo. bil du lett får på 700-800kg, veier vel 800 et eller anna originalt. hente ut 2-300gamp av det så har du jo et sjukt vektforhold:P husker en eller anna video på youtube av en golf en eller to som gikk som fy, kjørte ifra viper elns på highway i usa, elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Som nevnt over her, raske sleepere fra fabrikk som INGEN vet om må du bygge selv. Men ombygd E34 til M5 er jo et godt forslag. Eller kjøp en Sierra Cosworth sedan 2wd og bytt til standard sedan-fangere og fjern emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Liten vits å kjøpe seg en original Cossie for så å montere standardfangere osv. på bilen. Da er det vel bedre og billigere å kjøpe seg en standardbil og sette Cosworth motor i den(?) Så slipper man hvertfall å ødelegge en originalbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 1994 Audi RS2... quattro, rekkefemmer på 2226 cm3, 320 HK ved 6500 rpm, 410 Nm ved 3000 rpm, 0-100 Km/t på 4,8 sekunder og en topphastighet på 262 km/t. Svindyr og sjelden, men den går bedre enn de fleste av dagens sportsbiler og få vet at den eksisterer... en sleeper... Hadde en for 1/2år siden. Helt orginal svart 96mod(endamereskjelden) kun chip å må si at en sånn at det er vell den eneste bilen jeg virkelig har angra at jeg har solgt så en sånn SKAL jeg ha igjen. Bare folk med peiling som kjenner igjen en slik;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 toppen av sleeperne er vel en golf 1 med gti 16v motor og turbo, eller gjør det lett og sette i g60 motor, og bytte ut ladern med turbo.bil du lett får på 700-800kg, veier vel 800 et eller anna originalt. hente ut 2-300gamp av det så har du jo et sjukt vektforhold:P husker en eller anna video på youtube av en golf en eller to som gikk som fy, kjørte ifra viper elns på highway i usa, elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 De fleste bilene i tråden skriker for mye sport til å havne i kategorien sleepers. Med unntak av E34 M5 og Audi S4... Andre alternativer som man får til levelige summer er Golf 3 VR6, gamle Civic Type R, Citroen Xsara VTS, MB 190 2.3 16V, Omega 3000, 740 TIC, eldre Impreza GT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 ellers kan jeg vel også anbefale mazda mx5. min bror hadde en gul slik en for noen år siden. med kompressor. ca 190hk i den mener jeg. den dro skikkelig bra! lå godt i svingene men i høy fart var den vel ustabil pga at den var veldig lett. den hadde mye mod i understell også da:) Mazda MX-5 "Miata" er en morsom kjøremaskin selv helt original... klart undervurdert og miskreditert som "frisørbil"... den er mye, mye bedre enn det. Min tidligere 1990 Mazda MX-5 i 1990. Location: Wimbledon utenfor London. ja jeg ble imponert over hvor morsom den bilen var i svinger! slik var da min bror sin. "lettere" modifisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå