Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er noen som har en svært snodig måte å "se" på. Verste eksempelet jeg har var han som satte seg oppå panseret til den 997 GT3 Turboen på Gatebilmessa. Så tok han merkelappen som sto under vindusviskeren og leste den mens han satt med hele vekten oppe panseret. Da var det mer enn bare meg som kikka.... :shock:

...jiis

Det går faktisk ikke an..

apropo.. hehe.

Ei venninne sendte meg DETTE bildet som hun hadde tilfeldigvis funnet på facebook for noen uker siden. (Jeg har ingen anelse på hvem disse er.)

Det er av LH 91380, som var bilen min for 2årsiden eller noe.

jeg kjenner igjen plassen der den sto og husker at en hel dag ble ødelagt da jeg fant noen uforklarlige riper på panseret.

Her sklir a nedover panseret mitt.. hehe

HADDE dette vært min nåværende bil, så hadde jeg ikke tatt det så pent......

xgfjxt3dnw5s3wttyq1v.jpg

Denna helvettes russen :P

2 russegutter slo jo i stykker bakruten på m3'n bare for "gøy" også.

Har enda ikke funnet ut hvem det er, men den tid kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg..når jeg er på BMWCCN treff og godt voksne personer lener seg inntil bilen min mens de prater med en kamerat.... Får jo mest lyst til å gi de en lekse i oppførsel og respekt for andres eiendom, men føler liksom at det er litt seint når man er passert 35...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det voksne som er værst faktisk...

Det værste jeg har vært borti er når er kompis(!) presterte å dra skosålen sin over felgkanten mens han uttalte: "breie de felgene her eller?"..

Ble jo riper i kanten det selvfølgelig.. Da spurte jeg hva han holdt på med ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme hvordan bilen ser ut, man skal ikke plokke alikevel! Jeg skal jo inrømme at jeg har tatt meg selv i å være nær i å plukke litt selv.

Jeg bruker min bil som utstillings bil og garasjedronning stort sett, men hva er vitsen med en M bil med masse ekstra godbiter på når man ikke får brukt det?

Så jeg tar gjerne min på bane, fikk noen steinsprut når vi var på Våler.

Jeg bruker den nesten ikke hjemme for det er så dårlig vei, og man vil vel helst kjøre litt fort :D

Det der med å sitte på bilen til andre blir rett og slett for dumt altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der. Noen voksne har innarbeida en slik "breial" og "her kommer jeg" holdning til det meste rundt seg. Har sett mange ganger folk kommer klaskende og legger hånda på taket av bilen og setter ned like foran framruta.. Jeg forundres hver gang..

Noen av dere har vel sikkert sett Wheeler Dealers på Discovery?... de gutta der er faen meg ikke sanne. Beina på støtfangeren og ræva midt på panseret. Selv på biler som de prøver å kjøpe... jaja.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere har vel sikkert sett Wheeler Dealers på Discovery?... de gutta der er faen meg ikke sanne. Beina på støtfangeren og ræva midt på panseret. Selv på biler som de prøver å kjøpe... jaja.. :?

Ja! Det har jeg og lakt merke til! River og sliter i vinger og slår og sitter og peller på alt! Men morro program da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der. Noen voksne har innarbeida en slik "breial" og "her kommer jeg" holdning til det meste rundt seg. Har sett mange ganger folk kommer klaskende og legger hånda på taket av bilen og setter ned like foran framruta.. Jeg forundres hver gang..

Det har jo noe med at man etterhvert forstår at bil ikke er en så forbanna viktig del av livet, og at de er til for å brukes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo noe med at man etterhvert forstår at bil ikke er en så forbanna viktig del av livet, og at de er til for å brukes :lol:

Dårlig unnskyldning Chief!;)

Fasiten er vel heller nærmere den at de må prioritere hus, kone og barn som gjør at de i denne alderen ikke har mulighete til å eie en "kosebil" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig unnskyldning Chief!;)

Fasiten er vel heller nærmere den at de må prioritere hus, kone og barn som gjør at de i denne alderen ikke har mulighete til å eie en "kosebil" 8)

Jeg er ikke helt enig... det er flere ting som gjør at bilinteressen kommer litt i bakgrunnen når man får familie. Mange må prioritere på en annen måte pga. mangel på både tid og penger, men interessene forandrer seg jo også ofte. Man legger ganske enkelt ungdomslivet bak seg og begynner bl.a å tenke på ferier og weekender sammen med familien istedenfor... og da står ikke nødvendigvis kjøring opp/ned på den lokale stripen høyt i kurs.... ei heller skruing 24 timer i døgnet i en garasje. Så det er ikke nødvendigvis bare det at man må prioritere familien... man ønsker å prioritere familien... ofte på bekostning av bilinteressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig... det er flere ting som gjør at bilinteressen kommer litt i bakgrunnen når man får familie. Mange må prioritere på en annen måte pga. mangel på både tid og penger, men interessene forandrer seg jo også ofte. Man legger ganske enkelt ungdomslivet bak seg og begynner bl.a å tenke på ferier og weekender sammen med familien istedenfor... og da står ikke nødvendigvis kjøring opp/ned på den lokale stripen høyt i kurs.... ei heller skruing 24 timer i døgnet i en garasje. Så det er ikke nødvendigvis bare det at man må prioritere familien... man ønsker å prioritere familien... ofte på bekostning av bilinteressen.

Kommer fra han som sikler på familievennlig z4 :rompe::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra han som sikler på familievennlig z4 :rompe::lol:

Hehehe... etter godt og vel 7 år i en dieselbil med 115 HK begynner abstinensene etter bl.a fire Porscher å plage meg seriøst. Den siste Porschen ble faktisk solgt fordi vi ventet vårt første barn. Men nå blir det andre boller... yngstemann er 6 år gammel og vet selvfølgelig hvor kul en Z4 er... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... etter godt og vel 7 år i en dieselbil med 115 HK begynner abstinensene etter bl.a fire Porscher å plage meg seriøst. Den siste Porschen ble faktisk solgt fordi vi ventet vårt første barn. Men nå blir det andre boller... yngstemann er 6 år gammel og vet selvfølgelig hvor kul en Z4 er... :P

hehe ;)

Liten ot: Delvis vibreringsfri? :? Hvordan ble det med bremsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten ot: Delvis vibreringsfri? :? Hvordan ble det med bremsene?

Den mystiske duringen var som kjent AC-kompressoren så den er slått av og vibrasjonene i drivverket var svinghjulet. Problemet er at det stadig er vibrasjoner i bilen, men nå virker det som om vibrasjonene kun er hastighetsavhengig. Ved pådrag så lenge hastigheten er under ca. 140 Km/t oppfører bilen seg som den skal, men er hastigheten høyere oppstår det vibrasjoner i bilen. Jeg skal derfor finne frem noen andre felger og dekk i weekenden for å sjekke om det hjelper. Bremseklosser og skivene må skiftes om ikke alt for lenge, men jeg har ikke tid til dette nå. En eller annen gang i midten/slutten av oktober er målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen som har en svært snodig måte å "se" på. Verste eksempelet jeg har var han som satte seg oppå panseret til den 997 GT3 Turboen på Gatebilmessa. Så tok han merkelappen som sto under vindusviskeren og leste den mens han satt med hele vekten oppe panseret. Da var det mer enn bare meg som kikka.... :shock:

På Gatebil expo i byn var det en unge som var på god vei til å kjøre brannbilen/lekebilen langs hele siden på F40'n som var der.. Og foreldrene følger ikke med/bryr seg ikke :?

Helt ok hvis de ikke bryr seg om bil og lakkpleie osv, men synes i det minste folk kan ta ansvar og ha kontroll på de lille små, og ha forståelse for at eierne har brukt mye tid og penger på bilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...