halsen89 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 noen som spiller NFS shift Online på PS3 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 har prøvt NFS noen ganger np, med g25 ratt, men må si at Forza3 er noe artigere!! har sittet endel timer idag e30 M3 med heftig sugetrim og e9 med det samme! ikke noe særlig til bildekvalitet, men knipset med mobil på 120" lerret artig var det iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Kan vel egentlig spørre her siden det ikke er noen andre plasser jeg finner noe svare så.. har nettopp fått skaffa meg shift og så har jeg windows 7 på pcen.. men får det ikke til å virke.. kommer bare svart skjerm og så tilbake til skrivebordet igjen.. noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Noe vits å kjøpe dette (for 200kr) nå som Forza 3 har kommet? Eller noen av de andre NFS-spilla? Har "alt" anna av bilspill til 360... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 vel, for 200 er det jo egentlig greit. har begge og det er ikke veldig ofte at nfs plata ligger i xboxen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Hoho . Fant iallefall ut hva jeg skal kjøpe meg! Gran turismo 5 og G25 logitech. (ratt og pedaler med clutch, 6 gir) http://www.youtube.com/watch?v=6oOGRrVw ... re=related Ser utrolig artigt ut iallefall GLEDER meg til GT5 kommer! skal få kjøpe mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 GT5 så jo bare teit lett ut.. Kjøresimulator my ass! Her går det i Forza3, liker at det er litt realistisk mht vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Gt5 er IKKE lett, han på filmen er nok over gjennomsnittet flink. GT5 står ikke noe tilbake for Forza mtp realisme i kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Fikk med Shift når jeg kjøpte konsollen min, og synes ikke det var kjempeimponerende akkurat. Vertfall ikke driftinga. Forhåndsbestilte nettopp GT5, så håper det er bedre. Eller, jeg vet det blir bedre. Til og med GT3 er bedre enn alle NFS spillene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Tror jeg dropper shift jeg. Har 8 andre bilspill som sikkert er mye bedre. Venter til det koster 10 pund inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå