arne-vig Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Her er min vinterbil, 1990 318i, må jo ha bakhjulstrekk på vinteren og.(E30 er jo så knallgode på glatt føre og.) P arkerer snart cab'en for vinteren, skal gås gjennom og gnikkes litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Fikk handla meg en vinter bil jeg å nå Litt mer praktisk på vintern en cab'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Vinter moped, riktignok Er ikke alle her som har lappen! Før en kamerat av meg ble 18 kjørte han og rundt på en slik med rosa og lilla dekor, og ikke minst trimmet og påsveiset stor vinge. -Var et syn!! Tror han har den liggende fortsatt.. Selv kjører jeg forøvrig akkurat de samme bilene sommer og vinter, er bruksbiler begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hva er vinterbil, og hva er sommerbil? Ja, riktig. Mini som vinterbil. E30'n skal bli meget bra neste sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Fikk handla meg en vinter bil jeg å nå Litt mer praktisk på vintern en cab'en + 1! Deilig med masse dører og drit også Trekk på alle hjula ekke feil det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 jeg skal køre en 93mod opel omega STV lakke den knæsj rød fra dørhandtak og nedover, og resten skal være svart, lakke med sprayboks eller noe slikt svarte ruter, syko anlegg, svarte STÅL felger det blir rått THE SIDEWAYS WAGON skal det stå i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Skal sette BMWn i garasjen og kjøre Volvo 740 med sørstats-flagg i bakruta denne vinteren også, hadde ikke hjerte til å kvitte meg med den, så nå er F- motoren på 116hk byttet ut mot FT turbomotor på rundt 180-200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 detta er min vinterbil! så da får cabben stå godt og tørt i en garasje i vinter Har du bungler oppfor høyre frontlykt? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Her er min vinterbil, 1990 318i, må jo ha bakhjulstrekk på vinteren og.(E30 er jo så knallgode på glatt føre og.)P arkerer snart cab'en for vinteren, skal gås gjennom og gnikkes litt på. den var jo fin jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 den var jo fin jo Enig..kunne tenkt meg den der som vinterbil selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Min vinterbil. Feilhjulstrekk men. 1995 Celica GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hehe..du kommer til å angre på at du kjører fwd på vinteren.. Believe me, I know! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Celica GT har sykt kult drag mellom 5 og 7000o/min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Celica GT har sykt kult drag mellom 5 og 7000o/min hahaha, årets vits da har du ikke kjørt annet enn moped gutten min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Dette skulle bli min vinterbil mens E30'n skal fikses på, men nå som jeg har hatt denne bilen en mnd så må jeg innrømme at min kjærlighet for BMW er for stor, så det blir nok til at det faller på en E34 Touring istedenfor: D Så blir polo'n solgt til min polofrelste søster:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå