Gå til innhold

Z3 Coupe 2.8 - svakheter/spes ting å se etter v.kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

190 skal i utgangspunktet gå helt fint, med mindre du har unormalt lang overkropp, da kan du stange i taket. Det kan også bli ett problem hvis du skal kjøre på bane og bruke hjelm, jeg er 185 og er borti taket over vinduet på døren, men ikke på midten. Men som du sier, det beste er å prøvesitte selv, ser ikke at det skal by på noen problemer men... Bilen er liten, du sitter helt oppi døra og hviler beinet inntil midtkonsollen ved vanlig kjøring.

Kan du slutte å være 2 sekunder raskere enn meg Kim? Føler at innleggene mine blir til ingen nytte... i svarte... !!!!!

Skrevet
.....en annen ting, Z3 Coupe er jo ikke akkurat verdens største bil, og jeg stoppet ikke å vokse før jeg var 190cm, vil dette bli noe problem mon tro? Evt er det noen i Oslo/Akershus området som har en Z3 Coupe jeg kunne prøvesittet? Kjipt å dra helt til Tyskland og finne ut at jeg skaller hodet i taket eller må sitte med knærne oppi tattet.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=110796

:)

Skrevet

Har ganske lange ben tror jeg og er slank, så da er det fremdeles håp...

Men uansett bør jeg nok prøvesitte en før jeg bestemmer meg.....

Gjør bøttesetene det slik at man sitter dypere enn std setene?

Skrevet

Bøttestoler blir ofte montert etter hvem som skal bruke dem, så i mitt tilfelle er stolen tilpasset meg. :)

Vet ikke hva du mener med dypere, men de orginale stolene er håpløse for aktiv kjøring.

• 3 months later...
Skrevet

Begynt å se litt på disse bilene.. Kan ikke tenke meg kulere BMW for 200k.

Hvordan er det med utstyr i disse, er det mye variasjon i ekstrautstyr som ble levert på disse? Vil finne en mest mulig attraktiv utgave.

Skrevet

Nei. I praksis er det kjørecomputer, soltak (kun vipp) og cruisecontrol som er ekstrautstyret. Ingenting av det gjør vel strengt tatt bilen mye mer attraktiv.

Og automat da selvsagt.. som vel gjør dem mindre attraktive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...