Gå til innhold

Hvilken er DIN drømmebil?

Glennski
 Share

Anbefalte innlegg

Men seriøst folkens, hvor er dere født hen? når e63 og liknende fæle såpestykker betraktes som din DRØMMEBIL?! Sånn seriøst.. Jeg nekter å ta det seriøst, det er umulig å mene det.

Folk må da ha lov til å ha forskjellige meninger, ikke alle som drømmer om M21 og gamle drosjer..!

Når det gjelder drømmebil så er det vanskelig å komme med noe fornuftig.. Både av realistiske og urealistiske.. Sånn i farten kunne jeg tenkt meg en Ferrari 355 og eller F40.. Syntes disse er ganske rå! Ellers er det flere amerikanske muskelbiler og nyere porsche og bmw.. (og ja.. ikke E63, den er rett og slett grusom fra alle vinkler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Min drømmebil varierer litt med dagsformen, men Porsche 911 RS 2,7 "Ducktail", Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3 og BMW E9 3.0 CSi står alltid høyt i kurs. Av nyere biler kan jeg godt tenke meg en Porsche 911 Carrera S (997) eller en BMW Z4 3.0 (E85).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den listen hadde nok blitt lang. men bilen jeg har drømt om siden jeg var liten pjokk er nok en 1958mod chevrole corvette

w993080ddmff992gg6ev.jpg

ellers så er jo e60 m5, e46 m3 csl, e30 m3 sport evo, e34 m5 20jahre, e28 m5, ferrari f40, dodge charger, porshe gt2 og gt3, men disse er jo "superbiler" som jeg aldri vil få tak i desverre. så di jeg drømmer om som jeg kan få tak i er e60 535d, 135 coupe preformance (vel og merke om en del år:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 M3 3.0 sedan, kompressormatet , cosmossort, bilstein justerbart (ca 70-75/40), full acs optikk (CF leppe og diffusor, sideskjørt, speil, bakrutesenker, dekaler, 3-delt trunkspoiler og 18" type III felger med 5-serie innpress)

Og 316 emblem på bakluka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmebil varierer litt med dagsformen, men Porsche 911 RS 2,7 "Ducktail", Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3 og BMW E9 3.0 CSi står alltid høyt i kurs. Av nyere biler kan jeg godt tenke meg en Porsche 911 Carrera S (997) eller en BMW Z4 3.0 (E85).

Hadde/har ikke du planer om en Z4? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde/har ikke du planer om en Z4? :wink:

Det er helt korrekt... så kanskje en av drømmebilene blir virkelighet om ikke alt for lenge... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er svak for gamle bmw'er og det er vanskelig å plukke ut en favoritt blandt så mye godsaker

M1 hadde jo vert morro å hatt, eller en 3.0 CSL eller E24 M6 etc. etc...

hadde også vert fornøyd om jeg hadde denne garasjen :)

rpwyr1gzo2dy2w8sy2ph.jpg

Greit innhold i den garasjen gitt :D

Ser av sånne bilder at jeg er nok litt svak for en del av de eldre bmw'ene jeg også gitt :)

Håper fatter'n realiserer en av sine drømmer snart, å finne seg en "mint condition" eller nært innpå mint condition 635CSI (evt M635CSI).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...