Frode D Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 De dekslene GS har dekker bare litt av speilet, så blir litt feil. awt: Takk mye god info! På bildet der er det tydelig at M5-speilene er mer klumpete enn M3. Men viss det går an å bytte motoren i speilene, da går det jo an å kjøpe de uoriginale M3 speilene (de som er M3-replica) og bytte motor inni. Eller? Passer motor som er i originale speil over i M3-speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg vet ikke om original motor passer, men jeg ser ikke helt hvorfor den ikke skulle gjort det. Tviler egentlig på at BMW har laget to forskjellige motorer til dette. Om du fjerner speilglasset ditt og sammenligner litt med de bildene så kanskje du blir litt klokere..? Jeg fant forresten ut i dag at jeg ikke hadde autofold-speil. Nå er jeg på jakt etter motorer. Bare synd de ikke fåes kjøpt løse originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Jo kan alltids sjekke dette. Men jeg tror jeg bare får følge med på brukten og kjøpe noen originale så jeg er sikker på at jeg får kvalitet Har du autofold originalt i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Det er nok ofte det beste ja. Nei, jeg har ikke det så fatter egentlig ikke hvorfor jeg gidder. Har bare en trang til å montere alt som "mangler" i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hehe, skjønner dette.. Er jo rimelig dyrt å bytte ut alt man "mangler".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå