Gå til innhold

post bilder av din e46 her!


m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

Peneste Sedan jeg har sett!

Utrolig flott farge, bra detaljer - diskre men synlige.

Felgene passet også veldig godt, fronten og bakluka.. alt matcher - spesielt den fargen der... må si den fargen der eller Frode sin Stratusgrå må være på min topp på lik linje med estorillblå.. men der igjen er det for mange av dem!

Gratulerer med 1 stk flott E46 sedan! :D

Tusen takk! Veldig hyggelig med positiv respons. Valget av eksteriør falt nettopp på beskrivelsen du selv brukte - Diskre men synlige. :)

Det skal litt til for at en sedan skal bli fin, men jeg er enig, fineste sedanen jeg har sett! Er ikke denne til salgs også? :)

Tusen takk! :) Det stemmer, bilen ligger til salgs. Noe som faktisk er nokså merkelig, er at på trass av ypperlig teknisk stand, har den ennå ikke solgt. Tålmodighet er en dyd, eller? :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19069598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Det stemmer, bilen ligger til salgs. Noe som faktisk er nokså merkelig, er at på trass av ypperlig teknisk stand, har den ennå ikke solgt. Tålmodighet er en dyd, eller? :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19069598

Jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være noe galt med prisen på bilen, den ser fornuftig ut..

Det som er den relative sannsynligheten her er at mange ser etter biler som har gått godt under 150'km, også ofte coupe kontra sedan og muligens at de som ser etter bil i denne prisklassen er mer opptatt at bilen ser original ut.

Bilen er også 2 år (snart 3 år) for gammel for de som ønsker å ta opp lån. (Bør ikke overstige 13-14 år på bilens totale alder når lånet er nedbetalt).

Btw, synd med rusten.. sånt får folk til å se videre !

Kan også være at folk ser at de fleste sedaner har facelift og da er det den de faller mest for.

Ellers må jeg si at foruten at motoren er for liten for min "smak", så hadde jeg ikke nølt for 150 lapper for den bilen der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt så mange bilder av bilen i sommer, men fant noen i fra ferien

Ferjeventing utenfor Stavanger:

web.jpg

Hamburger-stopp i Hamburg:

web.jpg

Midt på den største diken i Nederland:

web.jpg

web.jpg

Ferjeventing i Calais, Frankrike:

web.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir disse felgene vinterfelger, så til sommeren har jeg vil ikke noe valg.

Men du, vennligst ikke sitèr innlegg som er etter hverandre da alle ser hva du svarer på likevel. :) I tillegg må man se de samme bildene mange ganger. Har man da f.eks. bildene på Photobucket vil man få "Exceeded bandwith" dobbel så fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...