NiklasJa Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Synes det er bedre med ulv i fåreklær. Enn får i ulveklær Ellers er jeg helt imot å putte M på noe som ikke originalt har rullet ut som M fra fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Agreed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Er ganske stor forskjell på M og M-Motorsport. Enkelte vet ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg ser denne saken fra flere sider. Forstår at noen mener dette er grisekjøring siden det er såpass tett trafikk og høy fart. Men jeg er som de andre sier her, enig i at det er fort gjort å tråkke litt ekstra på gassen i visse tilfeller, og dette var da helt klart ett?! Når man kjører en 330 med kompressor mot råskinnet med 4 liters motor som koster sånn 5 ganger så mye så skjønner jeg at man blir begeistret! Det er sikkert sant at folk kan finne på å svinge ut når som helst.. det hender jo stadig vekk, men som alt annet her i livet så er ting aldri rettferdig og uflaks har man på det verste tenkelige tidspunkt. Det handler vel som med det meste om feil sted til feil tid osv osv.. Men, neste gang.. satser dere på bane Både for sikkerhetens skyld og fordi det hadde vært morsommere og sett noen helhjertede forsøk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ser flere (316-320) Med M3 eller 325 bak, ikke originale 325 emblem engang, huff det er fælt.... ser ganske ofte en grønn E36 318 cab med grå dekal av noe slag på siden og 328I emblem bakpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut en liten film til: Litt burning på andre og tredje gir http://www.youtube.com/watch?v=diDozvjLhz4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 mulig jeg er litt for gamal men, hva er så moro med det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Tror ikke jeg klarer å beskrie hva som er gøy med å bruke litt dekk. Men jeg synes det er gøy. Tror andre synes det også. Men for all del, skjønner at folk kan synes at det ikke er gøy. Akkurat som at jeg ikke liker hotel cesar det Noen som klarer å forklare det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 He he, er klar over det. Kom bare til å tenk på at jeg kanskje bare har blitt gammel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ifølge min bok er du ikke gammal før du ligger konstant under fartsgrensa på perfekte forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Driver den bare på ett hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Driver den bare på ett hjul? Nei den gjør ikke det. Syntes det så slik ut selv så måtte se litt bedre etter. Den spinner på begge, er litt vanskelig å se pga at bilen er i bevegelse. Quaife bremsen gjør jobben sin bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ser ut som den fungerer meget bra! Og vet av erfaring at ESS leverer varene Men tror du vil slite litt mot E92'n i høyere hastigheter Men lite som slår ulv i fåreklær image'et *mimre på 320n sin* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Quaife bremsen gjør jobben sin bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 det er så mange jesuser på det forumet her at jeg får lyst til å gråte. Hvorfor være så negativ til litt gassing? ser på dette som meget positivt for samfunnsutviklingen jeg.. ja til mer grisekjøring og anarkister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå