Gå til innhold

E46 ///M3 CSL


Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil. Herlig lyd i dem.

Men hvorfor nye felger?

Ja lyden er spesiell.

Felgene blir byttet pga riper og ein felg som har et hakk. er ikkje heilt 100.Vurderte å lakkere opp igjen men slo det i frå meg i grunn,så dei kommer til salgs om ikkje så alt for lenge til halv pris.

derfor bytter eg,og ja blir samme felger,samt sport pilot cup dekkene. Bruker bilen så lite i grunn at den skal få på dei.

Alle delene som nevt over blir byttet ut pga slitasje og erstattet med orginal deler, slik bil skal holdes orginal etter min meining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt med ny bil :D

Når du kjenner draget og lyden i en slik M3 i starten, så føles det ut som at den kan være skummel, men den er såpass sivilisert og trygg at det skal gå farlig fort før du føler at du havner på feil side av marginene. Sånn sett er det nok en fornuftig bil i forhold til hva den yter.

Samtidig så kommer du til å bli overrasket den dagen du virkelig presser den, og kjører litt hardt på høyt turtall på noen svingete veier (fortrinnsvis bane).

At girsystemet (SMG) er klønete skjønner jeg ikke hva du mener med. Det kan jo ikke bli enklere? Men automodus ga jeg opp etter en stund, den er ikke slitsom å hele tiden forsøke å temme.

Hvilke felger tenker du på?

Hva menes med lokari? Skal du ha nye innerskjermer?

Med girsystemet (Smg) så meiner eg at det er litt uvant i forhold til manuell,i rundkjøring f.eks når ein då vil gire med hendlene,selfølgelig er det bare å bruke stikka men blei litt fomlete første gangen,men for all del nå er det helt rått, trenger ein litt tilvenning meiner eg. :wink:

Helt enig det automat systemet var rart.men er ikkje automat tilhenger,og heller ikkje vant til det.

Lokari er det samme som plast indreskjermer.

Nei dei er lissom blitt veldig matte og knudrete dermed ikkje slik som eg vil ha dei. Derfor vil eg ha dei bytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle delene som nevt over blir byttet ut pga slitasje og erstattet med orginal deler, slik bil skal holdes orginal etter min meining.

poenget med det forsvinner jo på mange måter når du velger å fjerne de orginale felgene. Felgene er jo med på å gjøre en csl til en csl. Ihvertfall utseendemessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle delene som nevt over blir byttet ut pga slitasje og erstattet med orginal deler, slik bil skal holdes orginal etter min meining.

poenget med det forsvinner jo på mange måter når du velger å fjerne de orginale felgene. Felgene er jo med på å gjøre en csl til en csl. Ihvertfall utseendemessig...

Ja det kommer orginale csl felger på (M Cross spoke 163) som det er pr i dag,men uansett del så blir det byttet mot orginal deler det som ikkje er bra. Vil jo ha skjønnhets feila i orden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kommer orginale csl felger på (M Cross spoke 163) som det er pr i dag,men uansett del så blir det byttet mot orginal deler det som ikkje er bra. Vil jo ha skjønnhets feila i orden :wink:

Aha. Jeg som misforsto da. Trodde du vurderte ny type felger...

Edith: SKjedde noe rart med siteringen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med noe av det råeste BMW har levert gjennom tidene, fargen er helt rett også.

Morsomt å se at det har kommet en CSL i Telemark, håper den får et godt hjem og at jeg ser den på veiene en vakker dag!

:wink::D

Ja takk for det folkens

ja den skal få ein god heim oppi dalene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle delene som nevt over blir byttet ut pga slitasje og erstattet med orginal deler, slik bil skal holdes orginal etter min meining.

Aah... meget bra og gratulerer med kanskje BMW´s mest fantastiske konstruksjon... det forplikter... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som denne har havnet i rette hender :D

Gratullerer med BMWs råeste bil gjennom tidene :wink:

Takker

Ja håper det da.

Såg bil din på treffet i Skien forrige helg,stillig var den, likte spesiellt godt bakpartiet på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Syvert changed the title to E46 ///M3 CSL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...