viggo E34 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 mye heftige E34 her nå kommer med bilder av min senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 litt av ein blås... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Slenger inn et par bilder av min forrige bil, da jeg savner den grenseløst.. Her er også en liten dårlig video som viser anlegget jeg monterte i den, samt det hvite skinninteriøret jeg satte i. Her kan du grille loffen din tralla la la la la Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hehe ikke noe problem det i den der nei. Men ga utrolig grom sekser-lyd faktisk Var kun den som var uoriginal på hele eksosanlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roughneck Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Alpina B10 & M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Gromt!! +1! Ekstremt gromt tror jeg vi sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 det så jo ut som et kjekt knippe E34. Den Alpinaen, var det den som var til salgs for en 3-4 måneder siden? flott bil isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 det så jo ut som et kjekt knippe E34. Den Alpinaen, var det den som var til salgs for en 3-4 måneder siden? flott bil isåfall! gamle min den alpinaen. var tilsalgs i høst. angrer egentlig litt på at jeg solgte den, ikke mye egentlig som skulle til for at den skulle bli bra bil. meget fin farge er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 du som hadde den ja. angrer nesten på at jeg ikke solgte 540'n og kjøpte den istedet. mye mer stas med Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Alpina Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Er veldig fornøyd me alpinaen. Hadde sin 1. prøvetur etter vinterlagrigen for et par dager siden. Så veldig bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Får vel legge ut bilder av gamlebilen da.. 520i, 92 modell Utrolig god bil, skulle aaaldri solgt den Godkjent senket og orginal M5 eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvordan var lyden med M5 eksos? Grom bil med riktig farge og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Lyden var helt utrolig ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 540en etter en liten makeover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå