turbo1991 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 vel en del har vel skjedd med den siden så det er vel på tide å legge ut et nytt: Hva heter den fangeren der? evt, får jeg kjøpt den på gs? dette er vel en orginal m5 fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 vel en del har vel skjedd med den siden så det er vel på tide å legge ut et nytt: Hva heter den fangeren der? evt, får jeg kjøpt den på gs? det er en orginal M5 fanger. mulig di kan ha brukt på gs, eller koed. tror ikke det går og skaffe helt ny ivertfall. om det isåfall gjør det så ser jeg for meg at den er svindyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Så kjedelig da... den er jo så strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Så kjedelig da... den er jo så strøken! Får jo disse brukt overalt da Torkil .. Komplett.. viewtopic.php?f=14&t=180402&hilit=Frontfanger+M5+m5+e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gjorde seg betraktelig det der! Hva slags type soting har du på lyktene? Eller har du byttet de? Helt enig, små detaljer, stor forskjell Har ikke byttet lykter nei, var noe soting jeg kom over på e-bay som jeg tenkte jeg skulle prøve.. Søk opp laminex eller noe i den dur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 ble tøff den touringen der ja. likte godt de felga der! sommerdekk allerede altså? skal sies at det blir digg å legge om! Stemmer som Østgaard sier, M-contur felger Er godt fornøyd med utseende på den nå ja Bruksbilen skal få en velfortjent polering når jeg kommer hjem fra sjøen, å sommerfelgene la jeg på nå 28.02.. Tidligste jeg noen gang har lagt om til sommer.. Men har vært snø å isfritt en stund nå så måtte bare ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gjorde seg betraktelig det der! Hva slags type soting har du på lyktene? Eller har du byttet de? Helt enig, små detaljer, stor forskjell Har ikke byttet lykter nei, var noe soting jeg kom over på e-bay som jeg tenkte jeg skulle prøve.. Søk opp laminex eller noe i den dur.. Lamin-X.com ja! Samme plassen jeg kjøpte lyktefilmen min Hvilken utgave kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Gjorde seg betraktelig det der! Hva slags type soting har du på lyktene? Eller har du byttet de? Helt enig, små detaljer, stor forskjell Har ikke byttet lykter nei, var noe soting jeg kom over på e-bay som jeg tenkte jeg skulle prøve.. Søk opp laminex eller noe i den dur.. Lamin-X.com ja! Samme plassen jeg kjøpte lyktefilmen min Hvilken utgave kjøpte du? Vinyl Tint Cover Film fra Tintmylights på e-bay helt ok, men kunne vært en del tykkere.. Vil vel vise seg kvaliteten på dem etter litt kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B-M-W-E-3-4 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Bilder fra i fjor sommer Angel eyes er tatt av til fordel for orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Kjøpte denne her tingen på fredag, om den får leve videre kommer litt an på eu kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Photoshoot med en kompis sin grønne 530i i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 har gjort noen små ting med min touring. blei mye bedre synes jeg:P mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 fin bil trur den hadde blitt tøff med shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hva blir forskjellen med shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå