Lapin Kulta Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Mye rått her nå! To0mmy har du mer info og bilder av M5'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Snappa et lite bildet med mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 tok noen bilder av touringen igjen:) nyvaska med nye felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Calypsoroot x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 det er en stykk jævlig fin farge! og e34 touring tror jeg faktisk må være noe av det fineste som er lagd innen stasjonsvogner;) skulle fått til et bra bilde fra litt avstand sånn som bilen står uti gata her nå stor lav stasjonsvogn med fet farge og kritthvite hjul bare opplyst av et gatelys liksom;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 min tds så fort jeg får tak i automat kasse så er den på veien igjen, kanskje jeg skulle bygd om te manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 masse fine biler her får slenge opp flere i den rette fargen da ønskelista på denne bilen er m-fangere, m-skjørt, bredfront, kaste angeleyes`n laaangt vekk, m50b25 eller b52b28 med m50 innsug. med kompressor selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 masse fine biler her får slenge opp flere i den rette fargen da ønskelista på denne bilen er m-fangere, m-skjørt, bredfront, kaste angeleyes`n laaangt vekk, m50b25 eller b52b28 med m50 innsug. med kompressor selvfølgelig. Helt rett farge ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Legger ut noen bilder av min. 94 mod 525tds. noen som vet hva felgene heter? skulle hatt tak i navkopper. Etter vårvasken. Har stående sota ruter til alle vinduer bak framdørene, men de bakerste er limt, så det er en del jobb å bytte. Noen som vet hva felgene heter? Trenger navkopper. Formsydde setetrekk i delskinn både framme og bak. liker dem veldi godt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hva heter disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 mine heter Dotz Mugello er tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 5ern på m5 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 ^^ Sexy! Coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Godkjent? Type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå