johnja Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Det skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Da var skiltene innlevert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardsi Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Her er min 530i. Kjempefornøyd Du har all grunn til å være fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Når kan du hente dem ut liffi? Har hørt om at det må gå så-så lang tid før du kan hente dem ut? Hadde jo lyst å avskilte 7'ern i vinter å kjøre IX men det skulle visst ikke være bare bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Så vidt jeg vet er det bare å hente de ut når du vil? Men ligger de over 6 mnd så makuleres de, så da må du bestille opp nye skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 kan hentes når man vill ja men etter 6mnd makuleres dem som Tzunami sier.. orker ikke betale forsikkring på en bil som ikke blir brukt stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 gjorde det samme med 7ern jeg også. leverte inn skilta og snakket med forsikringa. har nå spesialforsikring på at den står uregistrert i garasje. koster nesten ingenting ; ) hadde lyst å sette inn e34n og men fikk aldri tak i en vinterbil men den overlever vell lell : ) skal få tak i nye dekk no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Vinter bruksBrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Her er min vinter/bruks bil. Orginalt en 520 12v, byttet til 525 24v Har også liggende diverse ting som skal på mot sommeren; Alpina understell med Bilstein dempere og 535bremser, bredfronten, sideskjørter... Den vurderes solgt til et fornuftig bud på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 dette er ifra sommer! er blitt en del lavere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Fant noen div bilder på dataen av noen av e34`ne jeg har hatt ! så tenkte legge dem ut her da Første e34`n orginal 525i Så denna 520i Så en 525i bruksbil som dama brukte en periode Endte slik desverre. totalvrak! Så den je angrer mest på at jeg solgte ! 525i kompressor "Ac schnitzer" Så har vi sommerbilen. 540i 6speed !! Så har vi bruksbilen min 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 her min 535i.. elsker disse bila høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Misunner deg noe helt sinnsykt på den der liffi!!! og stilig med oransje blinkers på hvit bil på det siste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Stilig med oransje blinkers på hvit bil absolutt, monterte det i helga rund baut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå