tp86 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 min 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Ble litt for mye ensfarget synes jeg, for mye av det gode, men hver sin smak Tror den hadde kledd shadowline godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Ble litt for mye ensfarget synes jeg, for mye av det gode, men hver sin smak Tror den hadde kledd shadowline godt! Helt enig, shadowline, sorte lister, sorte nyrer og grill, så hadde denne vært kjempe fin! Men, det er meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 fangeren er orginal e34 m5, men jeg har skåret uti et hull til eksos på den andre siden også..har eksos med 2 stusser på hver side sjønner du;) Åja, syntes bare den nedre delen (der du har lakkert sølv) så så kjempe stor ut, i forholdt til det den pleier å være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 da er det bare synet som bedrar;) hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Min 525iX Stylingen er på vei av og til fordel for orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Okey, men tror den blir bra jeg Ser veldig fin ut, og tøft med m5 maskin da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 jo takker for det;) bare gidde å skifte clutch nå så...lurer på å ta den med på rudskogen i sommer da, men usikker på om d blir bane kjøring...litt over 300 hk er lite utpå der...var utpå banen i 2009 med en kompis av meg sin...ble frå kjørt av alt utenom m5 å m3:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Du har en virkelig lekker bil Fredrik.S.. Fargekombinasjonene og alt stemmer. Kjør på med noen Rondell til sommeren akkurat slik den fremstår på bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Min 525iX Stylingen er på vei av og til fordel for orginalt Denne var drit rå så etter min meining, ikke hiv på styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Min 525iX Stylingen er på vei av og til fordel for orginalt Denne var drit rå så etter min meining, ikke hiv på styling +1 synes også du burde sote siderutene foran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Her kommer noen få av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 nydelig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Du som har den feite der JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Min 525iX Stylingen er på vei av og til fordel for orginalt Denne var drit rå så etter min meining, ikke hiv på styling +1 synes også du burde sote siderutene foran også Vet ikke om jeg gjode meg klar nok sitter styling fangere og sideskjørt på bilen, ikke min smak og skal på med orginal fangere og sideskjørter. Må bare få noe lakk på delene først =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå