joggis Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 hvilke felger er det på den touringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Det er kerscher rx felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Fet den touringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Takk for det Skulle fått over noen bedre felger på den oransje så hadde den og sett litt tøffere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 hvor viktig er det at røret som fører lufting til bensintanken som går til kullfilteret, er tett? har delt seg under ved bakhjulet på min, altså det er ikke tett mellom. men jeg har ikke merka noe problemer med dette.. vil jeg gjøre det senere? det knekte røret her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 trim.yXiVJZ.MOV Fikk klarsignal fra guttungen, så da klemte vi til litt ! Hadde igrunn parker bilen i garasjen, men måtta ha på vinterlagrings hjul, så også at det var litt møkk på bilen! Jaja.. Nå er iallefall alt på stell å bilen får stå ifre til sola å varmen står på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Her er min bilpark i dag. Kjæpte Touringen for en slikk og ingenting i går. En stund siden sist BMW nå. evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Mine resterende e34'er! Disse var flotte Likte spesielt touringen John90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Savner selvfølgelig dette S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Savner selvfølgelig dette På det beste hadde du definitvt det som kan kalles drømmeparken til alle som har skrevet i denne tråden! e34 alpina-540-m5 som alle var i perfekt stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Har denne enda John90 og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Det er godt du ikke har gitt opp E34 helt Johnja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Det er godt du ikke har gitt opp E34 helt Johnja iIkke helt nei Denne står demontert nå til lakk, utvendig og innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 i Ikke helt nei Denne står demontert nå til lakk, utvendig og innvendig Så bra, bare få på skilter nå da? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå