Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den har ligget ute en stund ja :) en goo stund og det :P men hadde vært fort gjort til og fikset denne til en pen bmw IGJENN :)

men det med at den er nylig eu gokjent, var vell da den ble lakt ut ;)

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
lukter pakkis bil:P

Hva faen mener du me det? Er ikke en pakistaner som eier den uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor de fleste av dere må komme med slike kommentarer. Blir forbanna hver gang jeg ser drittunger som deg poste dritt gang på gang...herreguuuuuuuud :x

Voks opp.

Skrevet

Med alle pengene han har brukt på M-emblemer kunne han jo nesten kjøpt seg en M5 :roll:

Skjønner bare ikke hvordan folk kan jalle til bilene sine sånn. Felg og senk må ALLTID komme først hvis man skal få det pent :wink:

Skrevet

Dere må unnskylde meg men noen skulle rett og slett hatt juling for hvordan de "misshandler" en så flott bil. Se den bakfangeren! Se frontlyktene, Se frontfangeren og ikke minst se PRISEN :shock: Bilen er jo helt ødelagt eksteriør messig. Det der skulle f..... meg ikke vært lovlig :evil:

Skrevet

Hva faen mener du me det? Er ikke en pakistaner som eier den uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor de fleste av dere må komme med slike kommentarer. Blir forbanna hver gang jeg ser drittunger som deg poste dritt gang på gang...herreguuuuuuuud :x

Voks opp.

Han mener at han vil tro den er stylet av en person med opprinnelse i dette området:

mymecojc9kjtmf8wm6bk.gif

Det må han vel få lov til å tro. Jeg ville tippet det samme.

Skrevet

det der var bare fuckings idiotiskt sagt...om du skal rakke ned på mennesker med ikkevestlig bakgrunn får du enten sørge for å nevne rett land, eller bruke mindre rasistiske utsagn. Anbefaler, uten å måtte ty til frekkheter rettet mot deg som person, å slette denne kommentaren.

Skrevet

Han mener at han vil tro den er stylet av en person med opprinnelse i dette området:

mymecojc9kjtmf8wm6bk.gif

Så alle med stygg opphora volvo 240 er søplenordmenn?saken er, å tro at ett utenlandsk navn kun kommer fra Pakistan er forsåvidt greit i og med at dere to er ganske tilbakestående. Men å nevne "pakkis" som en fellesnevner når dere skal rakke ned på folk med annen hudfarge enn dere er igrunn feil. Vedkommende som selger bilen er IKKE fra Pakistan. Hvor denne personen har sin opprinnelse vil jeg ikke spekulere i. Det kan dere to tilbakestående amøber finne ut av selv :)

Skrevet

Det med å assosiere folk med ikke-vestlig bakgrunn med pakistan er antageligvis noe som henger igjen fra gammelt av da innvandring fortsatt var en relativt ny sak i norge og de fleste invandrere som kom til norge kom hit fra nettopp pakistan... Hvorfor det henger igjen enda vet jeg ikke, men det er også grunnen til at jeg gjerne bruker "pakkis-problematikken" (ikke problemer med pakistanere, men problemet med nordmenns holdninger ovenfor invandrere) som eksempel når rasisme/intoleranse dukker opp i en diskusjon.

F.eks Ali som selger dekk: Han er sansynligvis ikke pakistaner men tyrker. Dette fordi de fleste som kommer fra muslimske land til sandnes/stavanger området kommer fra tyrkia.

Men for alt jeg vet kan han være araber, libaneser, iraker, etc etc...

Selv kjenner jeg ikke mange pakistanere, så ordet "pakkis" blir lite brukt fra min side.

Men svarting, guling, konsmo albaner osv. blir gjerne brukt. Men bare da til folk jeg kjenner og som jeg vet ikke tar seg nær av det da det ikke er vondt ment, men bare "vennlig drittslenging" ;)

Skrevet

mymecojc9kjtmf8wm6bk.gif

Så alle med stygg opphora volvo 240 er søplenordmenn?saken er, å tro at ett utenlandsk navn kun kommer fra Pakistan er forsåvidt greit i og med at dere to er ganske tilbakestående. Men å nevne "pakkis" som en fellesnevner når dere skal rakke ned på folk med annen hudfarge enn dere er igrunn feil. Vedkommende som selger bilen er IKKE fra Pakistan. Hvor denne personen har sin opprinnelse vil jeg ikke spekulere i. Det kan dere to tilbakestående amøber finne ut av selv :)

Jeg har ikke sagt at han var fra pakistan.

Jeg har ikke kalt noen for pakkis.

Nei, alle nordmenn med stygg opphora volvo er ikke søplenordmenn. Men, de som har orange kappsenket volvo 240, med 147wunderbaum, 13" stålfelg og elektrikerteipøyelokk kommer som regel fra mindre steder og blir kalt rånere. (Jeg kommer også fra en liten plass og har mange rånerunder i Volvo bak meg)

Så disse bli satt i bås på lik linje med """"pakistanerne"""" og andre med alternativ smak i bil/bilstylig.

Men det er sikkert tilbakestående av meg å påstå det også...

Jeg vet ikke jeg, hvem som er en tilbakestående amøbe.

Dette er et tema hver eneste gang en slik tråd dukker opp på dette forumet. Folk er forferdelig hårsår ang. dette. Hvorfor skal jeg godta å bli kalt tilbakestående amøbe, når ikke du takler at det blir antydet at en bil med utrolig smakløs og stygg styling er eid av en ikke-vestlig.

som eksempel når rasisme/intoleranse dukker opp i en diskusjon.

Hvor er rasismen i denne tråden?

Skrevet
":3hx11he0]Kan vi ikke bare si det sånn at vi dropper slengbemerkninger som "pakkisbil" og lignende i fremtiden?

+1. Vil spare oss for mange avsporinger :)

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg har aldri kommet med slike utsagn på dette forumet. Og har heller ikke tenkt å gjøre det i fremtiden.

Men, jeg lar meg faktisk provosere over nærtagende antiantiantirasister. Jeg er på INGEN måte rasistisk, over hodet ikke. Men det får da være måte på.

Det er ingen som føler hat og vrede og klikker og slenger dritt når man bruker uttrykket tyskerstuk, som forsåvidt blir akkurat det samme.

Stilen på bilen som tråden omhandler virker å være populær i noen kretser (innvandrermiljøet) Hvorfor skal vi legge lokk på det? Kall det gjerne pakistanerstuk.

Skrevet
som eksempel når rasisme/intoleranse dukker opp i en diskusjon.

Hvor er rasismen i denne tråden?

Det var vel noe med den kommentaren om at det "lukter pakkisbil" som fikk enkelte til å reagere først og fremst.

Og når en person av pakistansk opprinnelse føler seg støtt av dette burde vel det være grunn nok til å droppe slike bemerkninger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...