Just-turbodiesel Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Lagde en slik tråd på et annet forum med stor suksess, så prøver her også. For min del liker jeg vintersport(Har drevet med alpint og alpint), fotball, lese/lære nye ting, reise omkring og bli kjent med nye steder og oppleve nye ting, feste, trene styrke, sosial omgang med folk, dyr og generelt nyte livet på landet, jobbe også, utforske nye ting. Ellers så finner jeg meg ikke til ro her i verden utenom bilen, den er rett og slett 80% av livet mitt. Ofret et par forhold til fordel for bil..
Glennski Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Driver mye med RC. Både fly, bil og motorsykkel Så mye av tiden går til de, og bil selvfølgelig. Ellers er det jo reising, utforske nye steder, treffe nye mennesker osv. som er en stor del livet
hauken Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Alpint er toppen,gleder meg som en unge til de som skal skje nå snart.....
Fredrik Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Jeg har hatt mange biler... 25-30 stk. Jeg har bl.a hatt fire Porscher (924, 944, 911 og 928S) og kjørt med disse totalt ca. 210000 Km. Jeg har også hatt fire stk. Mercedes-Benz og jeg har hatt tre stk. Land Rovere av den gamle klassiske typen (88" og 109"). Jeg har hatt fem-seks Peugeot´er... bl.a en 205 1,9 GTI... forøvrig en fantastisk konstruksjon slik de ikke bygger biler mer. Min første BMW kjøpte jeg allerede i 1988 og det var en 1987 E30 320i. Når dette er nevnt er ikke biler så viktig i mitt liv, men det er derimot gammeldags teknikk og mekanikk... være seg tog, fly, skip, biler, stridsvogner, våpen, gamle Tandberg radioer, u-båter... you name it. Til daglig er jeg imidlertid senior IT-konsulent (utvikler) og har jobbet med relativt spesielle prosjekter som f.eks elektroniske pasientjournaler for div. sykehus/legekontorer og et saks -og behandlingssystem for kriminalomsorgen. Jeg har en ganske stor boksamling og trives med å lese bøker og/eller interessant stoff som man kan finne på internettet. Jeg er ellers i temmelig god form og løper 10-15 kilometer 2-3 ganger i uken. Alternativt er jeg en ganske habil langrennsløper og 4-500 Km går jeg gjerne i løpet av en sesong. Jeg er ellers interessert i mellommenneskelige relasjoner og fremmede kulturer gir meg mye. Folk er ikke så forskjellige som mange tror, men ulike samfunn og miljøer påvirker oss til å finne de beste lokale løsningene. Dialog og innsikt er derfor helt avgjørende for å forstå hvorfor folk er som de er... enten vi snakker om i Norge eller f.eks i Pakistan. Familien er naturligvis viktig og med to barn (16 og 6 år gamle) er det nok å bruke tiden på når jeg ikke bruker tiden på bl.a bimmers. En god diskusjon her inne eller i BMWCCN´s forum betyr også mye for meg.
Fliid Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Jobben min, Energimontør. Bil å levere strøm, det er mine interesser og hva jeg driver med, dag inn, dag ut. : )
SteffenM2 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Trening, foto og motocross er jeg ganske opphengt av, forruten om bil!
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 I tillegg til bil interessen så har jeg også veldig båt interesse. Som født og oppvokst på sørlandet så har jeg jo fått båtlivet inn med morsmelken så si. Har hatt egen båt siden jeg var 12 år og har ellers hatt noen båter siden det. Har nå en 24 fots daycruiser av merket Askeladden Z7 med en 250 hk diesel motor, den er for øyeblikket til salgs da jeg kunne tenke meg noe større som en Scand 9200 eller Nidelv 750. Å tilbringe late og varme sommerdager i båten er ikke annet en sundt for sjel og sinn, slapper ikke bedre av når jeg kommer i båten og legger utpå. Kan anefales på det varmeste
316 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Utenom bil? Tja... Jobber en del, som signalmontør. På fritiden spiller jeg mye bowling, trener styrke, fester littegrann i ny og ne, og jakter stadig på damer.
hauken Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 damer,damer,damer,damer og damer De er ikke en interesse,men en normal ting blant heterofile mannfolk....
Fredrik Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 damer,damer,damer,damer og damer De er ikke en interesse,men en normal ting blant heterofile mannfolk.... Hehehe... dagens kommentar...
EirikL Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Jeg er sykelig interessert i skihopping, driver endel styrketrening, ser en god del film og liker å fordype meg i historie, både på tv og i bøker/magasiner.
Eksos Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Ved siden av bil er det vell Motocross det går mest i Har også diverse småtterier, men ikke noe som er verdt å nevne
FTE Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 I tillegg til bilen har jeg noen andre interresser jeg også, jeg driver en del med modell-byggesett. Biler og fly som jeg maler og limer og detaljerer. Trener styrke pluss at jeg sykler mye på sommeren. Ser en del film også samler jeg på Terminator-artifacts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå