Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke så mye å finne på i den trange lille dalen her, Lars :P

Ellers så driver jeg med elvefiske, sjøfiske, sykling, og friluftsliv ++ :)

Skrevet

Snowboard! har alt hatt første turen på hytta på gaustadblikk, elsker å være der om vintern å stå på brett =) Er også veldig glad i båtlivet på sommeren, da jeg er født og oppvokst nesten i vannet :P Alkohol og gitar står også høyt på lista!

Skrevet

Snowboard er min største lidenskap, kommer faktisk FØR bil og alt det. På andreplass ligger såklart BMW. Båt er en stor interesse om sommeren, samt at jeg skater av og til på hobbynivå. En fest i blandt med godtfolk er ikke til å takke nei til! Samt ellers av ekstremsport er moro!

Skrevet

Liker å feste litt, og har en stor lidenskap for god cognac. (er litt for glad i dette så flaska blir stort sett tømt :P )

Har trent litt kali sikaran (filipinsk kampsport), diverse tradisjonelle japanske kampsporter og styrketrening tidligere og har nylig begynt med muai thai.

Så er det jo kjærring, jenteunge på 3 år, og 2 bikkjer (collie på 11 og rottweiler/labradormix på 9 uker) som stjeler mye tid.

Også spiller jeg litt airsoft innimellom :gunfire:

Skrevet

ehh nei?

Joda, foruten om bil, som mesteparten av min tid går til om dagen ( ca 8-16 timer hver dag), så liker jeg å trene styrke, henge med folka på skolen, kampsport som feks grappling, er noe jeg liker veldig godt, og har drevet en del meg, samt karate, som jeg holdt på med i ca 4 år.

Ellers er det jo film, og musikk, og diverse Tv programmer. Også må vi ikke glemme fruen:)

Skrevet

Nå som jeg har dame, går det mye tid sammen med hu, ellers er det Rc-drifting, lakkering, være med venner, feste og nyte livet fullt ut! Men mesteparten av tiden går til bil.. :)

Skrevet

Bil, og å leve livet fullt ut :) Gjøre det jeg vil egentlig. Rekker pengene, så gjør jeg det. Uansett hva det måtte være. Fra å dra på en tur langt avgårde helt plutselig, til å kjøpe pizza, invitere gutta på action film og bare slappe HELT av :) Ellers elsker jeg snowboard. Gleder meg til vinteren nå! Leie hytte med venner, drekke litt og slappe av. Har også en interesse for ATV og MC. Er så mye jeg interesserer meg for, at det er til å bli grønn av :P Men som jeg sa, jeg prøver å leve livet fullt ut, og tar til meg de sjangsene jeg får til å gjøre ditten&datten. Er også VELDIG glad i å bowle! Haha. Et eller annet gjør meg gira ved å se kula treffe kjeglene >:]

Skrevet

Utenom bil er jeg meget glad i musikk. Spiller bassgitar, bruker mye tid på øving i fritiden.

Jeg liker også veldig godt å se på film og serier.

Ellers tilbringer jeg en del tid med kompiser, gjerne i festlig lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...