Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor?

Fordi alt han synger er for ensformig. Og Trønder-rockere har vi nok av fra før ;)

synes heller de skal sende hjem Thorstvedt vertinna å skifte bukse!!

:lol: har ikke skada det nei :lol:

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor?

Fordi alt han synger er for ensformig. Og Trønder-rockere har vi nok av fra før ;)

:lol: har ikke skada det nei :lol:

Håper han vinner helle shiten :-)

Skrevet
Også synes jeg det er lite omtenksomt av Royal Mail(posten i england) å streike akkurat nå..

Har ventet i 20 dager på iPod kit til e39'en!

Verden er jo tross alt til for enkelt personer :evil:

Skrevet
Hvorfor?

Send henne tilbake uten bukse! ;)

Skrevet
Hvorfor?

Send henne tilbake uten bukse! ;)

:lol: +1 :)

Skrevet

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (her skulle stå noe rasistisk) men i tillegg hater jeg kvinner der ikke kan kjøre bil, gamle folk i volvoer og purken som skal fortelle meg om jeg skal kjøre med belte i min egen bil...

Skrevet

Jeg skal jobbe 12 timers skift Lørdag og Søndag.

Bilen har stukket av med alle pengene mine denne måneden.

Ellers vil jeg klage på folk som skal ligge under fartsgrensa forbi fotobokser. Etter et par år med pendling har jeg enda ikke fått oppleve å renne ned hele bømlafjordstunnelen uten å måtte gi gass i nedoverbakke pga idioter som ikke kan holde fartsgrensa forbi boksen.

Skrevet

Jobber 80% og trener 20% pga seriøs kræsj 1/2 år tilbake.

Spesiell sak med NAV, opplæringskontor osv inne i bildet. :wink:

Det med salgsannonsene irriterer meg også VELDIG. Hvem bryr seg om fettern til mora til kompisen din fikk kjøpt samme bilen/tingen til en lavere pris. Fint for de lizzom :roll:

Skrevet

Jeg får klage på at jeg må levere den forbanna gamle TV'n på reperasjon på Alabru, og at jeg i tillegg må i 80årslag i morra. Begge tingene er egentlig ikke noe som står øverst på lista.

Skrevet

jeg får vel også legge inn en klage til da. Strekningen Stjørdal-trondheim hvor jeg kjører en del er det en del tunneler,og det er 80 sone hele vegen.(utenon igjennom bommene) men så fort enkelte kommer inni en tunell så skal de absolutt slakke ned til 50-60kmt..skikkelig irriterende!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...