Gå til innhold

Ett innblikk i det norske råne-miljøet?


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Føler for å dra opp denne igjen, og si; HAHAHA!

Forstillinga er i hvertfall ferdig, man ser jo tydelig det på venstre fremhjulet om du stopper filmen da fronten lander. :)

Og... Forresten så er jeg i følge 745iA ikke bilintr. fordi jeg kjører Cooper S Works!

Hehehe... utrolig hva man gjør en grytidlig sommermorgen i Bø... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte damer som er grunnen til at det blir bråk. Det skjer OFTE på toten og for å si det slik :P

Kul film da :)

Hadde et par venninder som gikk på toten folkehøyskole, de fortalte at alle gutta i hele bygda sto å venta når skolen startet, den besto av over 90% jenter..

Når jeg kjørte opp dit på besøk med e46'n så fikk jeg noen skeptiske blikk når jeg kjørte opp "stripa" men det er bare morro:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som kan bekrefte at BMW-745IA faktisk har en E9 og en 745IA?? For meg så virker han som en liten drittunge som må skryte på seg ting for å sette seg selv i bedre lys.Derfor han rakker ned på andre.For han er en redd å usikker liten fjott. Er nok faren eller onkelen eller no sine biler. Han eier nok bare den uberstygge 123,n og den E30 det er bilde av. (hvis han er gammel nok til å kjøre bil da,noe jeg tviler på)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120503&highlight=

Den tråden der beviser ingenting. jeg kan også lage en tråd å legge ut bilder av masse biler. og si at de er mine. BMW,n te fattern etc..

men det har jeg ingen intresse av.Så det der er ingen bevis på at BMW-745IA faktisk eier disse bilene selv.

Og til BMW-745IA. Ja jeg kjører 316. Skjemmes ikke over det heller ;)

Har også en E23 med nesten 200HK også. Men det er heller ingenting å skryte over det vet jeg. men jeg har bilene mine for at jeg liker de selv. Som bruksbil så trenger jeg ingen stor motor ;) det får evt bli en nr 2 eller 3 bil senere. Og du trenger ikke å rakke ned på alle som har nyere biler enn deg for at du er bitter for at konfirmasjons pengene dine bare holdt til et gammalt vrak av en W123 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en moderator være så snill å stenge ute den idioten fra forumet her? Det kommer jo bare piss ut av tastaturet hans jo... Snakker selvfølgelig om BMW-745IA.

+1 :)

Eneste problemet da er at han kommer til å ordne seg ny profil her inne med annet brukernavn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en moderator være så snill å stenge ute den idioten fra forumet her? Det kommer jo bare piss ut av tastaturet hans jo... Snakker selvfølgelig om BMW-745IA.

Ignorer guttungen så skal du se det dør ut av seg selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lett det, når han spammer hele forumet med pisspreik :P haha for en tragisk fyr :P

Men anyway, tråden handler jo om filmen. Syns det er en bra film jeg. Er en kamerat av meg som er med i den (Tommy i den grønn 240'n") Ser ut som mesteparten av den er filmet på notodden. Kvaliteten på damene kan vel diskuteres, men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

pict0226tx5.jpg

utennavn4nr7.jpg

Jeg som trodde 240'n jeg hadde var harry. :roll: Er jo RÅ i forhold!

Det der er bare drøyt, skulle tro det var på kødd...

Legger også ved et annet bilde for moro skyld. 850'n var også min... :P

pict0054xv6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får da finnes grenser... Gul, 240, bakhylle og loffpotte samt ripoff av Mitsubishi Evo MR sin Vortex greie på taket... Huff og huff, han her må vinne gull i den konkurransen :P

Haha, det er tatt opp på Bilskolen hvor jeg gikk for 5 (dæven det er lenge siden :S) år siden. Tydeligvis mye rart der :P Husker jeg kjørte Mazda Mx-3 når jeg var på den alderen.

Edit: Jeg har jo faenmeg en Jetta stående i Garasjen. Kanskje jeg skal melde på den? :lol:

Bilde:

DSC00934.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...