Gå til innhold

Ett innblikk i det norske råne-miljøet?


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

hehehe...morsom lesing i allefall, fortsett slik!!

Dere med nye biler(som visstnok er 1995- altså snart 15år) må da skjønne at det er mye kulere med en opphoret rånebil, evt en gammel bil med diesel el forgasser-bensin og stiftetenning som ALLTID er noe "småplukk" med som selvsagt er reparerbart på 1t..(dette innebærer kanskje hele motorskift)

Vedder på at av BMW-745iA sine biler så er max 1 skilter på(OG betalt årsavgift), mens det sikkert går i alt fra rådebank, oljeforbruk, 500000km++, stygge utslitte interiør, rust i bærende konstruksjon i flere biler...

Hmm, tror kanskje at det er like greit at han stikker..

ja, det er helt korrekt, kunne ikke brukt 500 000kr på noe mer fornuftig enn gamle rånebiler, tapt det meste, men det koster å være en av gutta...

Før jeg stikker:, så må jeg få legge til at jeg syns det er trist av befolkningen i Norge er så fortapt.. Når man betaler 1 mill+ for en x5 eller flerehundre tusen for en ny umodifisert bil f.eks, da har man blitt slått ned litt vell mange ganger.. men samfunnet trenger jo også sopere, hvem ellers skulle vært noe om det ikke var sopere i samfunnet?!

Så så...ingen grunn til bli sint nå :wink: gå ut å luft hodet så kan vi skrives mer etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha. Ler så jeg griner, kjøre BMW CAB og så liker man ikke 240 turbo?! er enig at den ikke ser spesielt bra ut på bildet, men bilen er tøff som faen.

HELDIGVIS forskjellig smak vi har, ville heller betalt 200 000kr for den grønne 240n enn 30 000 for den caben din mexos, fysj! Heldigvis så blei enkelte mannfolk født med riktig smak:) og takk gud for det!

Kan ikke si at jeg hadde følt meg bra hvis jeg hadde hatt en liste av biler som inneholder mazda mx-3, bmw cab eller liknende. Nyere biler er selvsagt for de uinteresserte, ingen tvil om det.. Jeg forstår jo at det ikke er alle som interesserer seg veldig for bil, da er jo en ganske ny bmw sikkert et godt valg. Originale biler er kreftfremkallende.

Dette var morsomt. Du må være den første personen noensinne som har satt en påstand om at jeg ikke er bilinteressert. Kan forsikre deg om at den påstanden er bare å forkaste ;) Og jeg er utrolig glad for at du ikke vil ha samme bil som meg, for den dagen jeg ser deg kjøre rundt i lik bil som meg så selger jeg bilen min på dagen. Og hva er det som gjør nyere biler kun aktuell for folk som ikke er bilinteressert? Er det fordi de fremdeles er faste i understellet og uten ulyder, med en motor som fremdeles er frisk, et interiør som ikke er utslitt og en lakk som er blank? Burde jeg da parkere bilen min, la den stå i 10 år for så å ta den ut så jeg plutselig blir bilinteressert? Er bilen min et helt annet symbol etterhvert som den blir eldre? Jeg tror også den dieselmøkka bilen din spytter ut er mer kreftfremkallende enn hva nyere biler er. I tillegg er ikke bilen min ny, den er faktisk produsert i 2003, samme år som du trolig lærte å gå. Jeg kjører ikke bilen min for å oppnå status, oppmerksomhet eller andre latterlige ting. jeg er opptatt av kjøreglede.Det er også umulig å definere riktig smak da smaken er forskjellig. Men stå på! Kjøp deg så mange stygge biler du bare vil du, for det er bare positivt at du ødelegger de og fjerner de fra veiene. Tror forresten ikke du hadde kjent meg igjen hvis du hadde sett meg i virkeligheten for ut ifra det du skriver så tror jeg du har satt meg i en helt annen bås enn jeg befinner meg i. Er utrolig morsomt å se hvor feil folk kan ta :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Burny_:..aldri forventet at bimmers er stedet hvor majoriteten har iq nok til å løfte et melkeglass :wink:

Nei, du er jo ikke akkurat med på å dra det lasset oppover.. :)

BAAAhahAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Satan ler så jeg griner!!

I tillegg er ikke bilen min ny, den er faktisk produsert i 2003, samme år som du trolig lærte å gå.

hehehehe...

BMW-745iA; Du er faen meg unik. Det var den peneste måten jeg klarte å si det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smak og behag.

Den er grom den der, det skal jeg være enig i.

Problemet er at hvis hverken jeg eller du hadde visst at det satt såpass med motor i bilen som det faktisk gjør, så hadde vi begge to gitt faen i å skryte om den. Da hadde det bare vært en mattsvart gammel volvo med litt fetere felger enn stålplatene den ble levert med.

Jeg(og sannsynligvis mange flere) synes omtrent ALT av gamle biler med bak- eller firehjulstrekk blir gromt hvis det spinner på både 3.-og 4. gir.

Edit: Jeg synes til og med det var morsomt med min egen gamle 240, med motor fra 940 turbo, å kjøre fra div. biler som trodde jeg kjørte 112 hestern, eller maks 136 hestern. Det var på en måte en VELDIG MILD sleeper, for hele bilen var org. utenom stivere dempere og kortere fjører.

MEN(!)..fy satan for noen kjedelige biler utseendemessig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Nyere biler er selvsagt for de uinteresserte, ingen tvil om det...

Og de som sier det er de som ikke har råd til nyere biler? :P

Nja... slik er det ikke nødvendigvis... det finnes de som ganske enkelt bare er interesserte i eldre bilmodeller, men de er normalt enten litt eldre eller spesielt interesserte. Jeg oppfatter "BMW-745iA" som en stor tullebukk som bare ønsker å provosere slik at han kan få anledningen til å komme med en utblåsning og fortelle oss hvor fantastisk han er og hvor dumme vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men, hva skal man forvente av oslofolket som har hatt en vond

Forøvrig er det INGEN tvil om at gammel volvo er mye tøffere enn bmw hvis det er bensin vi snakkar om.

Hmm. For og si det på godt nordnorsk, kæm i svarte hælvette ville kjørt nåkka så jævli istede førr en BMW?!

kgq030hqmd25p0kqvjr9.jpg

qee7dc1t0ffxsp277jzu.jpg

å hei hvor stygt, kan ikke skjønne at noen tørr å vise seg frem i noe slikt.

Det beste med det er at vi krititiserte stylingen i denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=ali

Veldig godt at Wicky124 ikke har sett disse bildene når den diskusjonen gikk som hardest. Ved å poste dette bildet så måtte vi alle holdt kjeft. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men, hva skal man forvente av oslofolket som har hatt en vond

Forøvrig er det INGEN tvil om at gammel volvo er mye tøffere enn bmw hvis det er bensin vi snakkar om.

Hmm. For og si det på godt nordnorsk, kæm i svarte hælvette ville kjørt nåkka så jævli istede førr en BMW?!

kgq030hqmd25p0kqvjr9.jpg

qee7dc1t0ffxsp277jzu.jpg

å hei hvor stygt, kan ikke skjønne at noen tørr å vise seg frem i noe slikt.

Det beste med det er at vi krititiserte stylingen i denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=ali

Veldig godt at Wicky124 ikke har sett disse bildene når den diskusjonen gikk som hardest. Ved å poste dette bildet så måtte vi alle holdt kjeft. 8)

hehe..fikk med meg samtalen ja...orka bare ikke kommentere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt at Wicky124 ikke har sett disse bildene når den diskusjonen gikk som hardest. Ved å poste dette bildet så måtte vi alle holdt kjeft. 8)

Hvorfor det egentlig?... :?

Poenget var jo nettopp at ulike stilarter har fått ulike navn helt uavhengig av hvem som rent faktisk kjører de aktuelle bilene. En bil som har tyskerstuk kjøres ikke nødvendigvis av en tysker... osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har jo blitt enda bedre underholdning siden sist jeg så den, god oppvarming til kvelden!

Nå er det på tide å grave en flaske rødemann, en flaske Ginnemann og noen øllemenn ut av skapet og gjøre seg klar for den kveldens videre gjøremål! Kjenner jeg folkene rett skal nok få god trening i å løfte glass, slik at jeg kanskje snart klarer å løfte melkeglassene selv etter hvert, trenger jo det tydeligvis! Noen her som er med på en fellesøving en dag forresten?

Jaja, lykke til videre med å spre ditt glade budskap på andre forum BMW-745iA, mannen over alle menn!

Og en fin kveld til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt at Wicky124 ikke har sett disse bildene når den diskusjonen gikk som hardest. Ved å poste dette bildet så måtte vi alle holdt kjeft. 8)

Hvorfor det egentlig?... :?

Poenget var jo nettopp at ulike stilarter har fått ulike navn helt uavhengig av hvem som rent faktisk kjører de aktuelle bilene. En bil som har tyskerstuk kjøres ikke nødvendigvis av en tysker... osv.

det jeg mente var at vi i den andre tråden mente at all stygg styling var pakistanerstuk, mens det var ingen som kom med den kommentaren på disse bilene.

er ingen som ville sagt at disse bilene har pakistanerstuk, selv om vi veldig godt kan sammenlikne stylingen her og på den tidligere nevnte BMWen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...